A németek hogyan cserélik le minden 5 évben az új autójukat?
Hallottam olyat, hogy megvesznek szalonból egy teljesen új autót, nem fizetik ki a teljes kocsit, hanem havonta egy x összeget. Ameddig garanciás, megtartják, és kb 5 évente visszaadják a kereskedésnek, és kicserélik egy új modellre.
Valaki leírná, hogy ez hogyan működik? Mennyire éri meg így cserélgetni az autókat?
Ez hülyeség hogy nem éri meg az új autó. Legalább addig, kb 5 évig egy fillért nem kell rá költeni, minden bírja még a gumi is az akku is.
Pont a lelakott az ami nem éri meg, mert azon lehet sokat bukni, meg költeni rá.
#3
Nem egy 20 éves lelakott csotrogányt kell venni, 2-3 éves autót veszek mindig, azokkal még soha nem fürdöttem be és nem éri meg az a 25-30% felár egy vatta újért.
#5
Egy 2-3 éves autóra általában nem kell komolyabban költeni az értékállósága meg 3-10 éves korában a legjobb. Tehát arányaiban kevesebbet buksz meg a totál amit ráköltesz jóval kevesebb tehát gyakrabban fér bele a csere. De tudom ezek már meghaladja a mezei hasznyáltatóponthú vérpistikék agyi kapacitását.
Lízing = tartós bérlet.
Nem megveszik az autót, hanem bérleti díj ellenében használják.
Vannak olyan országok, ahol ez a lakásoknál is működik, nem életcél a lakásvásárlás, bérlik a lakást, és ha költözni kell nem kell az eladással vesződni...
Amerikában ez általános, esetenként hatalmas távolságokra költöznek, olyankor csak a bérleti szerződést kell felmondani.
Természetesen ez azért tud működni, mert van bőven kínálat, a lakás bérbeadás is üzletág, az autó lízingelés ötlete is ez (van kinálat, és elegendő kereslet, hogy érdemes legyen ezzel üzletelni)
Pedig a hármas jól írja. Elmennek 80-100.000 vagy 150-180.000 km-t. Addig csak olajcsere, utóbbi esetben a második vezérléscsere jönne.
A lízingdíj belefér a keretbe, de a karbantartásra nem akar költeni. Elfutja az autó a két garnitúra gumit, kellene vezérlést cserélni, váltóolajat stb stb. jönne a nagyobb szervizkiadás. Inkább visszaadja. Gondja nincs, garancia él. Amikor beviszi a szalonba és kihozza az újat érdemi változás még a kiadásaiban sem lesz, a lízingdíj ha emelkedi is, 5 év alatt az ő bére is nőtt. Újabb 5 évre egy új, modern, gondtalan autóval járhat. Ezt nálunk is csinálják sokan. Akinek belefér ez a kiadás annak ez tök jó megoldás
Ja mindenki leírta leasing.
Drága a szerelő lazán bele lehet futni forintba átszámolva pár millas kiadasba ráadásul sok szerelő sincs.
Emellett az euro nem romlik annyit alacsony a kamat.
Nem vesz gumit nem vesz semmit lelakja majd a kelet európai megveszi.
Emellett újabb autó kevesebbet fogyaszt.
#8#
A lényegen nem változtat, de a németek 5 év alatt jóval 100ezer kilométer fölötti távokat mennek.
Nagy ország, sokan dolgozni is messze járnak, nem véletlen az, hogy a dízeleket vették, sokan 5év alatt 300ezer kilométer fölött tekernek az autóba, (a keleti nepper meg vissza tekeri az órát), nem akar szervizre költeni, egyszerűen lecseréli az autót a garancia lejártával...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!