Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Fojtószelep takarítás után hiba?

Fojtószelep takarítás után hiba?

Figyelt kérdés

Van egy 2001-es VW Polo Classic Comfortline 1.4 16v 75le autóm,ma cseréltem levegőszűrőt,belenéztem a fojtószelepbe,láttam hogy eléggé kormos,leszedtem,kitakarítottam,visszaraktam,összeraktam mindent,beindítottam,most az alapjárat ingadozik viszont elég rosszul de reagál gázadásra van másik verzió ha leállítom és újraindítás után jár a motor alapjáraton viszont nem reagál a gázadásra...az EPC hibajel világít és a check engine is..mi okozhatja a problémát?

Igazából a check engine önmagában elkezdett világítani néhány nappal ezelőtt,és a motor néha dadogott kisebb fordulaton menet közben,egyenetlenül járt..gyorsításnál ez a probléma eltűnt..


Ilyen elektromos vezérlésű fojtószelep van rajta:


[link]



2019. márc. 29. 19:05
 1/10 anonim ***** válasza:
1.4 8V lesz az. nezd meg jol raktad-e ossze
2019. márc. 29. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
A tünetek a fojtószelep elektronikus hibáira utalnak.Vagy már haldoklott a kitakarítása előtt is és most már eljön neki a vég.A bontásával csak előre hoztad ezt az időt.
2019. márc. 29. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
1.4 16 szelepes..nem haldoklik,csak újra kell "tanítani" a motorizált fojtószelepet,alapjárat,résnyire nyitott stb..azt mondták vcds diagnosztikai rendszer ráköt a motorra,2 kattintás és kész..már egy akksicserénél is meg kell csinálni ezt a dolgot..és én most hogy széthúztam a csatlakozót szintén elfelejtette a dolgát..
2019. márc. 30. 04:40
 4/10 anonim ***** válasza:

Újra kell tanítani neki a véghelyzeteket, így van, vcds, vagy odis- al pár perc alatt orvosolható.

Akkulevétel után nem kell tanítani, szép is lenne, h kellene. Itt sem az áramtalanítás a gond, hanem az, h a korom miatt máshol voltak a tanult véghelyzetek, mint ahol most állnak.

2019. márc. 30. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:
Létezik olyan hogy magától helyreáll?Ma beindítottam az autót,járt alapjáraton,eltünt az EPC hibajel,és minden úgy működik mint azelőtt,tehát jön-megy,teszi a dolgát..
2019. márc. 31. 14:31
 6/10 anonim ***** válasza:
Ha meg 16 szelepes akkor meg 90loero kene hogy legyen.
2019. ápr. 2. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:
2019. ápr. 3. 08:09
 8/10 anonim ***** válasza:
Nem kéne 90Le- nek lennie, csak mert 16- szelepes a motor.
2019. ápr. 4. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
akkor viszont eleg gagyi. enyem 8szeleppel tud 75ot
2019. ápr. 4. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
Én azt az autót ütni-verni használom,horgászni járok vele,és mivel vonóhorgos,sokmindent viszek vele utánfutón...Egyébként van egy 2.0 cr tdi Octaviám,és egy CBR1000rr Hondám ha már lóerőmegszállott vagy,a 90 lovad arra sem lenne elég hogy a hátsó rendszámomat leolvasd...
2019. ápr. 6. 06:30

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!