Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 4-5 millió ft-ért melyik suv...

4-5 millió ft-ért melyik suv autó ami elfogadható? Benzines és új?

Figyelt kérdés
opel suzuki nissan renault?
2019. márc. 24. 12:43
1 2
 1/18 Szecessziós Vájling ***** válasza:
6%
Tök mindegy, ennyiért úgy is csak olyan autót tudsz venni, amit kifejezetten kispénzűeknek gyártanak alacsony szervizigénnyel. Ha tisztában vagy a SUV-ság korlátaival (autópályán nem érdemes használni, futómű problémás lehet, kényelmetlen, rosszul pakolható), akkor nem nagyon tudsz csalódni egy Suzuki Vitarában vagy Dacia Dusterben.
2019. márc. 24. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
4-5ért max vitara van
2019. márc. 24. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 A kérdező kommentje:
hát tobbre nincs pénzem sőt még ennyire sem. renault vagy opel melyik jobb?
2019. márc. 24. 13:01
 4/18 anonim ***** válasza:

1-es, miért lenne kényelmetlen egy SUV? Olvastad valahol? Autopályára nem érdemes? Ezt is??

Nem ismerem a hazai piacot, de Németórszágban 16 17ezerért már veszel újfajta Sportaget vagy Hyundai Tucsont, itt egy pl.

[link]

2019. márc. 24. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 Szecessziós Vájling ***** válasza:
Építési okokból alacsonyabb a belmagasságuk, így a legtöbb európai piacos kis SUV-ban 190 centi fölötti ember gyakorlatilag nem tud utazni. A futómű tulajdonságai pedig maga után vonják, hogy nem lesz jó a menetkomfort nagy sebességnél. Nem lehet olyan futóművet tervezni, ami a tanyasi úton is jól csillapítja az út egyenetlenségeit meg 130 km/h sebességnél is stabilan, oldaldőlés nélkül tartja a kasznit. A SUV az előbbire specializálódott - ha egy Mondeóból vagy Focusból (vagy akármilyen tök hétköznapi autóból) autópályázás után átülsz egy Vitarába rögtön érezni fogod, hogy amennyivel magasabban ülsz annyival émelygősebb is az utazás. Gyakorlatilag csak azért nincsenek tömegesen nagy sebességű borulásos balesetek ezekkel a kocsikkal, mert a modern biztonsági elektronika teszi a dolgát.
2019. márc. 24. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:

4-5 millióért új SUV... ez valóban " Suzukis" ár.

Vitara, S-Cross.

Lehet nézegetni a márkakereskedők oldalain (közöttük az Opel és a Renault is) kalkulátorokat, hogy mi fér bele náluk, de pl már a Renault Captur is többe kerül, ami ugye Clio méret..

2019. márc. 24. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:

"Építési okokból alacsonyabb a belmagasságuk, így a legtöbb európai piacos kis SUV-ban 190 centi fölötti ember gyakorlatilag nem tud utazni. "

Köszönöm szépen, jól elvagyok a 193cm-es magasságommal, és még bőven kényelmes is. :-)

2019. márc. 24. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 anonim ***** válasza:
Szecessziós Vájling, annyi hülyeséget írtál, hogy hihetetlen.
2019. márc. 24. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 A kérdező kommentje:
renault captur az csak akkora mint egy clio? pedig azt is nézegettem igaz csak képeken
2019. márc. 24. 14:50
 10/18 Szecessziós Vájling ***** válasza:

Csak azért mert egyesek érzéketlenek a futóműre vagy a jármű tömegközéppontjára még nem kell szégyenkezni. Semmi probléma nincs azzal, hogy az átlag autós, - akinek ez csak egy doboz ülésekkel meg rakodófelülettel - nem veszi észre a menettulajdonságbéli különbséget nagy sebességnél sem egy alacsony sportautó meg egy terepjáró között. Pont azért vannak az ilyen felületek, hogy fel lehessen hívni az emberek figyelmét arra, hogy a fizikai korlátokat nem lehet megszüntetni. A SUV nagyon jó oda, ahova kitalálták: vidéki mellékutakra, erdőre, mezőre, harmadik világbéli országokba, lakókocsit vontatni. De családi autónak, fiataloknak, autópályázóknak, városlakóknak inkább átok, mintsem áldás. Anno mikor az USA-ban kezdtek terjedni ilyen használatra nagy botrány is volt belőle, mert hihetetlen sok Ford Explorer meg Chevy Suburban szenvedett borulásos balesetet ( https://www.youtube.com/watch?v=N3_2_ghFx6w ), de még ma is vannak olyan bénább típusok ( https://www.youtube.com/watch?v=NIzrVcZH07w ) amiknél nem az igazi a védelem.

A Captur ESC tesztjét is bárki megnézheti ( https://www.youtube.com/watch?v=ZjWtj_7AiPc ), s hát finoman szólva sem bizalomgerjesztő az autó viselkedése - pedig ezt még bőven alacsony sebességgel végzik, mégis nagyon invazív a stabilizáló elektronika beavakozása. De 130 km/h-nál mikor egy balesetet kell kikerülni nem biztos, hogy szívesen ülnék egy ilyen magas autóban. Egy alacsonyabb típusnál ( https://www.youtube.com/watch?v=CoIv3eDVlT0 ) gyakorlatilag észre sem veszed, hogy történt valami és végig uralod a járművet.

2019. márc. 24. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!