Nyilván tudom hogy mit csinál, a belső levegőt keringeti és nem a külsőt... de ennek mi értelme? Nem hűl le a kocsi előbb ha nyáron bekapcsolod a klímát meg ezt, télen nem lesz melegebb, nyáron meg ha nincs klíma a kocsiban még hűvöset se fúj hanem egyenesen meleget.
Egyetlen dolog amire tudok gondolni, hogy ha megy előtted egy disznószállító kamion akkor bekapcsolod amíg meg nem előzöd hogy ne jöjjön be a szag :D De amúgy?
Amúgy akkor használom amikor a dugóba araszolok,meg a disznó szállító kamion után :)
Ennyi,nem gondoltam még tovább a dolgot,mert felesleges
2019. márc. 21. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?
2/14 anonim válasza:
Hogy a pöcegödör szag egy szippantós autó után ne menjen be az utastérbe.
2019. márc. 21. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
3/14 anonim válasza:
Igen, például erre jó, hogyha kint bűz van, füst, trágya, disznószállító, ilyesmi, akkor nem azt fújja be közvetlenül, hanem a belső tiszta levegőt forgatja. Illetve nyáron a klíma hatékonyabb így, miután lehűti magát az autó, mert nem a kinti 50 fokos levegőt kell lehűtse, hanem a már 25 fok körüli belső levegőt keringeti. Viszont ez veszélyes, mert rövid idő alatt elfogy az oxigén, ha csak belső keringetést használsz, plusz nagyon megnő a páratartalom, aztán nem tudod mitől bambulsz el.
2019. márc. 21. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
4/14 anonim válasza:
Pont erre használom, amit írsz. Nem sűrűn, talán évente egyszer nyomom be manuálisan.
2019. márc. 21. 15:21
Hasznos számodra ez a válasz?
5/14 A kérdező kommentje:
csak az a furcsa hogy az összes létező autóba, kamionba, traktorba stb... belerakják az ősidők óta, mintha valami nélkülözhetetlen dolog lenne mint az ablaktörlő , ezért gondoltam hogy esetleg valami fontosabb és hasznosabb szerepe is van :D
2019. márc. 21. 15:27
6/14 anonim válasza:
Még annyi, hogy mikor leállítom az autót, automatikusan átállítja a terelőlapátot belső keringetésre. Ezt persze nem jelzi vissza, de megcsinálja. Hogy állás közben a szellőzőrendszeren por, rovarok, stb ne tudjon bejutni. Indításkor pedig rögtön nyitja a zsalut külös keringetés állapotba, ha manuálisan nincs benyomva.
2019. márc. 21. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
7/14 anonim válasza:
az a diesel gomb..
amikor megy előttem egy füstölő diesel akkor benyomom és máris megszabadulok a füsttől :)
2019. márc. 21. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
8/14 anonim válasza:
De hülyeségeket tudnak ide írni.
6. "hogy állás közben a szellőzőrendszeren por, rovarok ne tudjon bejutni "
Ha menet közben nem jut be akkor álló helyzetben miért jutna be???
A pollen szűrő is azért van.
7. is belökte a napi bunkóságát.
2019. márc. 21. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
9/14 anonim válasza:
miért ?? erre használom, ez a diesel gomb a konzolon.
a többi esetben nem kell, automatán van.
alapvetően gyorsabban lehűti a kocsit a klima kevesebb energiával tartja hidegen.
2019. márc. 21. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
10/14 anonim válasza:
Ha büdös vagy füst van, akkor nem jön be.
Amelyik autóban gyenge a klíma, ott a nyári 40 fokban kb. muszáj benyomni, mert a max. fokozaton is leizzadsz.
Télen gyorsabban melegszik, de én nem vagyok fázós, szóval ilyenkor nem szoktam használni. Újabb autókban, amikben van elektromos fűtés, azokban nincs is értelme.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!