Tényleg nem tesz jót az autónak ha az ember hirtelen leugrik a kuplungról?
Most "tanulok" vezetni, és az első órán kis híján leordította az oktató a fejemet, mert úgy indultam el az autóval hogy nagy gázt adtam és leugrottam a kuplungról. Szerinte még ha egyszer-kétszer megcsinálom, akkor vehetem neki az autójába az új kuplungot, főtengelyt meg miegymást.
Ez azért furcsa számomra, mert én már úgy 3 éve a saját szinter kuplungos autómmal mindig így indulok el (ha szeretném se tudnám csúsztatni a kuplungot, ez a szinter alaptulajdonsága), és semmi nem ment benne tönkre. Szóval nem igazán értem az oktatóm kirohanását.
Az autó egyébként egy Peugeot 206.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Igaza van az oktatódnak. Ahelyett hogy hallgatnál rá és azt csinálnád amire megtanított, inkább rongálod az autóját aztán még te vagy felháborodva.
Menj a következő órára és mondd meg neki ugyanezt az okoskodást amit a második bekezdéstől írtál. Legalább megtudja hogy okosabb vagy sokkal nála, a végén te fogod megtanítani őt autót vezetni.
Hallgattam rá, csak egyszer indultam el úgy.
Azért tettem fel a kérdést, mert nem ismerem a modern autókat, nem hittem hogy lehet ennyire vacak minőségben is autót gyártani.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem tesz neki jót, de nem is kell mindjárt a főtengelyt is kicserélni miatta.
Egyébként az oktató jogosan ordította le a fejed szerintem, hiszen nem az történt hogy véletlenül rosszul indultál hanem ezek szerint amit írtál, nagy ívben lesz^rtad mit mond az oktató, mert te úgyis jobban tudod.
Ha az oktatóval vezetsz, az oktató felelős érte ha valami bajt csinálsz, szóval mindig azt kell csinálnod amit mond
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"Azért tettem fel a kérdést, mert nem ismerem a modern autókat, nem hittem hogy lehet ennyire vacak minőségben is autót gyártani."
Ez nem a modern autók hibája. A trabant vagy lada kuplungot/váltót/motort/féltengelyt/gumit is szétcseszed az ilyen rajtolással.
Versenykörnyezetben teljesen más igényeknek kell megfelelni, mint közúti közlekedésben. Lehet, hogy a szinterkuplungod rengeteg ilyen kuplungról leugrást kibír, viszont ha leteszek egy kávéscsészét a műszerfalra, akkor nem fogsz tudni elindulni anélkül, hogy kilöttyenne.
De egy dugóban araszolásnál vagy egy szűk parkolásnál is marha jó lehet a szinterkuplungod.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!