SDi motoron kívül van még jó hírben álló szívó dízel?
Biztos. 2000ben vettem egy sdi motorosat 145e kmel adtam el. Volt adagoló csere és kéken füstölt ennyi km után.
De biztos jó. Most van egy PD sdi az még annyit eszik mint egy benzines 9 literrel rohangalok el vele. 123e km meg hibátlan, csak alapjarat nincs de az minek.
Nem a turbókkal volt/van a baj, hanem a mindenféle üzemanyagrendszerrel, kiszedhetetlen, horror árú porlasztókkal.
Vegyél egy cdti opelt, vagy egy hdi motoros franciát, azok jók.
PSA 1.5 és 1.9-ek valóban jó szívók.
Vagy meg kell tanulni vezetni. Meg városban a dízel kb sose fog bemelegedni, de amire igen, olyan távolságra már jó a turbós is.
Ha tojásokat teszek a gázpedál alá , kímélem, akkor 8.5 litert eszik ha megyek mint ahogy kell, illik taposva az amúgy hideg motort ( nem 4 ezerig pörgetve ) akkor meg 9 liter a fogyasztás, ez sok. De a vége úgy is az lesz, hogy belevágok egy elektromos benzinesbe... csak az nem térül meg 1 év alatt.
Köszi a tippeket. :)
Valaki világosítson már fel, hogy miért nem melegednek fel az "új" dízelek a városban? :)
Nekem van egy őskövület előkamrás 2,5-es szívódízel mercim és nincs gond a melegedéssel városban sem...
Bár ritkán megyek be vele pestre mert féltem, de télen is amikor jöttem haza 1 nap korházban fekvés után a városmajoriról akkor mire leértem a délihez már vígan 80fokos volt a víz (oké tudom az olaj még nem ennyi)
Aztán még pár km és meg is lett a 88 üzemi előírt.
Szóval a modernebb dízelek mások? lassabban melegednek vagy mi? :)
Eddig csak 1 modern dízelt vezettem de abban nem volt vízhőmérséklet mutató.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!