Suzuki Swift kuplung bowden beállítása?
Kicseréltem a bowdent, a régi úgy működött hogy kinyomtam teljesen a pedált és szinte egyből fogott is amikor felengedtem, viszont az új most a legtejtején fog, a fordulatszám is 1000 körül van alapjáraton kinyomás nélkül az előző 1500-nál pörgött üresben.
Ez a része tört el a bowdennek, az új bowdennek viszont 2x ekkora ez a kis fém alkatrésze, a motortérben már nem tudom hova húzni azt a 14-es csavart. Elfogyott az ötletem, arra jó volt hogy a ház elé hozzam az autót, még a szerelőhöz elakarok jutni vele, de az sokkal hosszabb út és azt így nem tudom bevállalni amíg ennyire fent fog a kuplung, valószínüleg folyamatosan csúszik is? túl hosszú lenne az új bowden?
Suzuki Swift 1.3, 3 ajtó
COFLE Bowden
hidraulikus a kuplung?
Mert azt nem kell állítani, amugy a kuplung bowdene arra kell hogy müködtetni tudd a kuplungot, ha fenn fog vagy más hiba van akkor ott maga a kuplung beteg nem a bowden, ha nagyon fenn fog a kuplung akkor elkopott a tárcsa, és érdemes a kumplungot kompletten cserélni.
Nem is értem miért a bowdent cserélted ha a kuplung szar.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!