Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik a legjobb BMW e38?

Melyik a legjobb BMW e38?

Figyelt kérdés
Szeretnék egy e38-as Bmw-t, de nem tudom milyen motorváltozattal én azt hallottam hogy a 728i-nek nagyon sok baja van viszont azon kívül az összes többi jó és nem igen kell költeni szervizre se mert strapabíró. Mit tanácsoltok?

2019. márc. 10. 12:14
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
89%
Ezt ugye nem gondoltad komolyan hogy egy 20 éves prémium autó, tele extrával, nagy motorral és nem kell költeni szervizre?! Kb minden héten elromlik benne valami mert iszonyat sok elektronika is van benne, és a motor se mai, nem 8 szelep van benne hanem sokkal több, a többiről nem is beszélve...azt hogy maga az autó olcsó attól még az alkatrészek nem azok mert azok frissen kerülnek bele...
2019. márc. 10. 13:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 Dörmögő ***** válasza:
Azt tanácsoljuk hogy ha ezen lovagolsz akkor ez nem biztos hogy a te autód :)
2019. márc. 10. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:

Attól függ mihez hasonlítod...

Ha régebbiekről van szó, akkor szerintem E31 inkább, de nem mérhető egy mai BMW-hez

2019. márc. 10. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 D. Brasco ***** válasza:
32%
Az a legjobb E38 amelyiket nem veszed meg!
2019. márc. 10. 17:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
100%

Volt valamelyik korábbi hozzászólónak E38?

A legkisebb sorhatos nem mondható problémásnak. A V8-asok a magas fogyasztás mellett lehetnek hütés problémásak (az utolsó két henger a tüzfal felé).

A dizelekkel nincs tapasztalatom, de a 25TDS-t kerülni kell.

Átlagnál drágábbak az alkatrészek, mégiscsak egy luxuskategóriáról van szó..

2019. márc. 10. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
100%

Olyan E38 nincs ami strapabíró - főleg hogy már a legfiatalabb is 20 éves lassan.

A 28i nem kimondottan problémás, ott inkább az a baj hogy mindenki megvette a nagy hetest a legkisebb benzinessel és kitaposta a lelkét. A 3,5V8 és a 4,4 V8 is teljesen jó.

A 750i meg csak fanatikusoknak.


Nekem örök álmom az E38, de ahhoz hogy az álom valóra váljon és meg is maradjon álomnak ahhoz 7-8 milliót ki kellene pengetni csak a vételárra, annyim most épp nincs :D

Ha neked is álmod, akkor az olcsó E38-akat elkerülöd, mert a nagyon nagy részül lelakott kotla és csak sz0pni fogsz velük és akkor ott vége lesz egy álomnak.


Ha belevágsz egy ilyenbe akkor nagyon nem fogsz mellényúlni:

[link]


Még egy ilyen is bevállalható:

[link]


Ezekhez képest egy ilyen szerintem messze felejtős:

[link]


Én a dízeleket kihagynám, a TDS hulladék, a CR-ek már jobbak de azok már legalább háromszor elmentek a Holdig...

2019. márc. 10. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
100%
2 motorváltozattal szabad megvenni, de abból mindkettő nagyon jó: 730D vagy 740i V8. Szerintem a 740i az igazi, a 4.4 V8-al, nem véletlen hogy ebből adták el a legtöbbet.
2019. márc. 10. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm, igen azt elfelejtettem oda írni hogy leginkább olyan írjon akinek már volt ilyen kocsija😅
2019. márc. 15. 12:50
 9/11 anonim ***** válasza:
Nem volt, mert A8-asom volt, de egy közeli ismerősömnek régebben évekig volt egy 730 dízel E38-a, nagyon szerettük, én is sokat ültem az autóban, minden tudtam róla. Erről a 30D-ről azt kell tudni, hogy alulméretezett az automataváltója, akárcsak az E39 és E46-ban. Ennek rendje és módja szerint az említett példányban is a váltót fel kellett újítani, ami a 2010-es évek elején még igencsak költséges volt, mivel az autó csak 10 éves volt akkor. Továbbá kellett 2 injektort is cserélni, ami nem vészes tétel, és még egy csomó apróságot, amelyek sok pénzt vittek el apránként. Mint írtam fennebb, biztos körökből tudom, hogy a 4.4-es 740i a legtutibb vétel, ez a motor agyonüthetetlen, az X5-ösökben is jól szuperál az a motor. Ja és költségmentes E38 nincs, ez az az autó, amire minden héten el lehet vagyonokat költeni úgy, hogy nem is látszik hogy mire költesz (elektronikai cuccok, komplikált futómű, motor-váltó, stb).
2019. márc. 15. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 Only_E38 válasza:
Tobb eve hasznalok es bontok is E38ast, aki meg szidja a kis tdst annak sose volt jo belole es csupan nepitelet alapjan ugatja le,egyetlen 1 tds sem hagyott az ut szelen soha,nem egy erogep de jelenleg napi hasznalatra is tdst hasznalok, kicsit meg van irva nagyjabol 170 lo korul van,igy jo dinamikus lett,de a 28iket barmikor megetetem vele lampatol lampaig,egyebkent ha benzinesben gondolkozol a 28i az egyik legmegbizhatobb,nagyon jo motorok,v8bol facelift elotti 30i-t 35i-t vagy 40i-t vennek csak,ezek strapabbak kicsit illetve kasztni ugyileg a prelift sokkal kevesbe hajlamos a rozsdara,gyenge pontok az ajtok aljai,hatso ivek,akksi talca alja,emelesi pontok,beljebb nem rohadnak erdekes modon,a facelift a kuszobboritas miatt rohadosabb, mivel furatokkal es patentekkel van feldobva ra ezert mogotte be tud folyni a viz/para ezaltal azoknal szukseges a kuszob kipucolasa,uregvedozese,ha dizel akkor barmelyiket merem ajanlani,a 40d kicsit hisztisebb neha de ha jo gazdaja vagy egy brutalis gep...mielott beulsz egy 40ibe ki kell probalnod egy 40d-t,leszakitja a fejed akkora nyomatek van benne 😁😁 visszaterve a 30d re akar az is egy nagyon igenytelen szemettelep akar csak a tds,a tdsnel egyedul egy valamire kell figyelni,ne bantsd ameg nem uzemmeleg,utana viszont utheted vaghatod,ha barmi kerdesed van irj nyugudtan.
2022. jún. 7. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!