Mennyire broblémás a suzuki wagon r/ignis váltója?
Most tervezek vásárolni egy 2005-ös suzuki wagon r-t,amiben már az újabb vvt motor van mint az ignisekben. De ép tegnap olvastam,hogy nagyon próblémás a nyelestengely csapágya!
Ezért kicsit elbizonytalanodtam.
Nektek mi a tapasztalatotok?
Elég sok Wagon R, Ignis fut az utakon, a szerelőknél mégsem állnal tucatjával ezek a Suzukik sem.
Tizen-éves autóknál nem kell azon elcsodálkozni,vha kopó álkatrészt kell cserélni, ebből kiindulva is túl aggódód az emlitett csapágy problémát.
Igen, lehet vele gond, mondhatni.tipus hiba, de cserével orvosolható... a gyakoriságára a szerelöknél álló autók száma is utalhat, de azok sem feltétlenül csapágy cserére várnak.
Szia. Kicsit se aggódj a nyelestengely csapágy miatt.
Ha meg szólal és nincs kedved kicserélni , 50e ft-ér kapsz fel újított váltót, a régi le adása mellett , a váltó csere ebben az autóban nem bonyolult.
Amiért érdeme aggódni , féltengely után gyártott 35 ezer, nem az igazi, sok a hibás új korában lötyög a váltóban a balos. A gyári talán 130 ezer.
Katalizátor , oxigén szenzor , kb 100 ezer, (ne legyen hiba jelzés a műszerfalon).
Hengerfej repedés, egyik tünete kevés hűtővíz a hűtőben (nincs tele a hűtő, nem a kiegyenlítő).
Ha ezek rendben vannak, nagy meg lepetés nem érhet.
Váltó olaj csere 45 ezrenként , motor olaj csere 10-15 ezrenként javallott . iridiumos gyertya 90 ezrenként kell neki. Esetleg még a féket teszteld le vásárlás elött közben, hogy nem esik e be a fékpedál.
Ha ez mind rendben van nyugodtan vedd meg nem lesz vele sok gondod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!