B5-s 2000-es 1.9 pdtdi 85Kw 115Le chipes passatom van. Problemaim 1:Kiirja parszor hogy OIL SENSOR WORKSHOP!? 2:Minden inditasnal kiirja hogy SERVIZE IN 3000KM ami mostmar csak 2600Km!? 3:Nem huz es 5. -ben 120 fole nem nagyon akar mar menni!?
Ez az autó egy betegágy.
Nem tiporni kellene neki motorhibával, hanem szerelőhöz vinni.
1: Olaj szenzor hiba, de gondolom a google translate még megy. Valamilyen elem a motorolaj körökben hibás. Jobb esetben egy olajnyomás mérő gomba, rosszabb esetben nincs rendes olajnyomásod, rövid időn belül kuka a motor.
2: Szimpla szerviz intervallum jelző, ha sunfi olajcsere volt, akkor a szerelő nem ütötte ki a jelet. Youtube videó van róla, te is meg tudod csinálni, jelentősége nincs, csak figyelmeztet, hogy futás alapján esedékes az olajcsere
3: Bármi lehet, leragadt turbó geo-tól kezdve egy vákumcső repedésig, de lehet összefüggésben az első problémával is.
Egy szó mint száz, motorhiba lámpával nem gyilkolni kell tovább az autót, hanem elvinni egy szerelőhöz. A baj csak egyre nagyobb lesz
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!