Audi S5 4.2 V8 tapasztalatok?
Figyelt kérdés
Sziasztok!
Audi S5 4.2 V8-rol szeretnek kerdezni.
Mire erdemes odafigyelni vasarlaskor(termesztesen be lenne vizsgaltatva , de hogy kepbe legyek).
Tipushibai
Mennyire jok az FSI motorok stb.
Koszonom szepen.
#Audi S5 V8 4.2 4
2019. febr. 27. 01:04
1/17 anonim válasza:
Tuti tele lesz az oldal valós tulajokkal.
2/17 anonim válasza:
+1 az elsőnek.
Itt az egyes Swift a menő, az magán cserél olajat és fizet érte, minden más túlárazott sátáni szemét.
3/17 anonim válasza:
Tudsz esetleg németül vagy angolul? Meet akkor tudok küldeni a tipussal foglalkozó forumokat, ott tudnak mindent:)
4/17 A kérdező kommentje:
#3 Az szuper lenne koszonom , angolul beszelek.
2019. febr. 27. 07:21
5/17 anonim válasza:
Kokszolódás az amivel lehet leginkább számolni, a többi probléma az inkább az elhanyagolásnál kezdődik ami egy szervizes átnézésnél úgysem fog kijönni. (eszi az olajat, elkoptak a difik mert nem volt olajcserélve bennük stb...) Ettől függetlenül ha kifogsz egy megkímélt/karbantartott darabot akkor nemigen lesz vele sok problémád.
6/17 A kérdező kommentje:
Nagyon szépen köszönöm a választ , kokszolódás alatt mit értesz? Olajfogyást nem tudom leellenőrizni , de a kopott difire sincs lehetőség?
2019. febr. 27. 22:12
7/17 Takumi válasza:
Közvetlen befecsis motor esetében a szelepekre elég jelentős kokszréteg tud lerakódni. Főleg ha valaki papásan vezet.
8/17 A kérdező kommentje:
Ahh most mar vilagos , koszonom.
2019. febr. 28. 12:24
9/17 Takumi válasza:
Mondjuk érdekelne melyik csíra szerint 30%-ban hasznos a válasz. :D
10/17 anonim válasza:
Nem volt S5-ösöm, 4.2 V8-al, de S4-et láttam már, ültem is benne, meg azért otthon vagyok a témában. Ez a motor egy jó blokk alapvetően, sokat kibír, és nem mellesleg sokan az egyik legszebb hangú motornak tartják, nem véletlenül. Én nem tudok sok hibájáról ennek a motornak, viszont FSI lévén ez is eszi az olajat és kokszosodik. És ezt a motort nem nehéz kokszolni, mert már 2000-res fordulaton is megy jól, aztán ha nyugisabb sofőr vezeti, aki nem húzatja ki 8500-ig néha, akkor baj lesz vele. Az a baj az ilyen sportos, vagy sportautókkal, hogy sok szét van rúgva már 100-150 ezer km-el is: utcai versenyek, helyből gyorsulgatás számtalanszor, padlógáz hidegen, főleg ilyenekre használják. Vagy mint írtam, a másik véglet, a 60 év körüli üzletember, aki sosem pörgeti 2000 fordulat felé. Ritka az olyan, aki egy ilyen autót rendesen tud használni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!