Miért van ez egy padi mérés során?
A nyomaték ,hogy hogy minden autónál ennyire mínuszba megy?
Függ attól,hogy padon mérik?
Szóval nem féltengelyről mérik közvetlen?
Az alábbi videóban megfigyelhető ,hogy 190 nm helyett 161-et tudott a kocsi.
De viszont a lóerő gyári maradt.
https://www.youtube.com/watch?v=EXc8fXtXhK8
Követem már egy ideje ezt az erőmérő "sorozatot" és szinte mindegyik kocsinál ezt látom ,hogy mínuszba megy a nyomaték.
Itt is -29 nm és az elég sok veszteség nem?
Kérlek titeket ,hogy értelmes válaszokat írjatok és csak kíváncsiságból tettem fel az alábbi kérdést!
Köszönöm.
Szóval úgy értelmeztem a válaszaitokat ,hogy az autó kora is meghatározó ugye a kopó alkatrészek végett.
Meg a mérés maga is egy tényező pl. pad mérés vagy féltengelyekről mérnek.
Lehetséges lenne ha féltengelyes mérés lenne ,akkor hozná a 190 nm-t?
(nem tudom mi a szakmai neve az e fajta mérésnek).
Nem jól értelmezed. A pados mérésnél a kifuttatásnál mért ellenállásból számítják ki a főtengelyen kapható értéket. Kb pontos.
Az, hogy azon a pontos kevesebb a nyomaték az lehet valamilyen műszaki probléma, mérési pontatlanság vagy akármi.
Ne kezeld úgy a dolgot hogy van a nyomaték ÉS a teljesítmény. A kettő az kis túlzással más oldalról nézve ugyanaz. A teljesítmény megvan, a nyomatéknak is meg kell lennie különben nem lenne meg a teljesítmény.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!