Előzés országúton dízellel? (többi lent)
Sziasztok!
Sajnos elég sokat vezetek országúton, elsősorban a 4-es halálúton.
Mivel általában sietve szoktam munkába menni, késéssel, ha előttem meg egy Suzukis nagypapi meg nagymami, azt fogom, és előzöm sorba. (1.8-as turbós benzinmotorról van szó.)
Igen ám, de holnaptól egy 2.0-s (azt hiszem TDI) motorral felszerelt járgánnyal fogom ezt az utat megtenni.
Előzéskor vissza kell kapcsolni mint benzinesnél?
Hanyas fordulatszámon érné el a maximum erejét?
válaszokat előre is köszönöm!
Szerintem hamar ki fogod tapasztalni. Helyzettől függ. Én általban nem vagyok az a kicentizős fajta, így sinál 6.-ban odalépek és az elég szokott lenni. Ha rövid a hely, akkor visszaváltok.
Dízel és dízel között is van különbség. Megint csak ki kell tapasztalni, hogy milyen sebességnél, milyen fokozatban gyorsul a legjobban.
A hozzád hasonlók teszik a 4-est (is) halálúttá.
Mennyit nyersz az előzésekkel? 5 percet? Talán 10-et is?
Indulj el ennyivel előbb, gurulj végig 2000-es fordulaton a TDI-vel, és élvezd az alacsony fogyasztást!
nem mondtam, hogy úgy előzök mint a románok bolgárok.
Csak annyit, hogy általában a tempóm gyorsabb mint másoké.
5 éve vezetek.
Természetesen nem az előzés biztonsági feltételeire voltam elsősorban kiváncsi, hanem a TDI motorok (azon belül a kétezres) erejére.
Köszi az eddigi válaszokat.
És nem fogok hamarabb indulni húsz perccel, mivel így is reggel hatkor szoktam indulni, 'Ladányból Szolnokra, hogy beérjek.
Abban egyet értek, hogy fő a biztonság.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!