Mi kattoghat? Mi lehet még, Lengőkar Első szilent?
Erőteljes Jobbra kanyarodásnál vagy egyenesen haladva kisebb kátyúknál egyenetlenségeknél hallható, illetve anyós ülésre beülve is hallatszik kattanás.
Lengőkar gömbfeje,hátsó szilentje, stab. összekötő, totonycsapágy+szilent, lengéscsillapító és külső féltengely csukló is cserélve volt.
Nincs a listában a lengéscsillapító ütköző. Nálam az kopogott (hátul).
A lengécsillapítón a henger tetején lévő kupak levált a hengerről, beszorult a porvédőbe majd visszaszorult az egész a hengerre így kirántva az ütközőt a toronycsapágyból. Nagyobb huppanókon visszaszorult az ütköző a toronycsapágyba, majd újabb huppanón megint kiesett. Minden alkalom, mikor visszapréselődőtt a helyére koppanással járt. Hátha nálad is ilyen.
Teljesen nem zárnám ki ezt sem, de nem felülről jön a kopogás és kanyarodáskor sok ütemeset kopog, ezért is cseréltünk féltengely csuklót, mondjuk az tényleg lógott is. Ez inkább kisebb útegyenetlenségeknél hallatszik, illetve ha nagyobb tempóval kanyarodik jobbra.
Az az érdekes hogy semmi nem indokolja a hang eredetét, nem lóg annyira egyik szilent se, szóval rejtély, de egyedül már csak az első szilentek nem voltak cserélve. Azok meg kb. 6-8éve még az előző tulajnál...
Cseréltettem már mindent elöl, mondtam a szerelőnek, hogy csak cseréljük már ki a jobb belső féltengely csuklót is, az még nem volt alapon.
Megszűnt a kopogó hang ;) Úgyhogy a belső csukló is adhat hangot, ha már nagyon lóg!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!