Mennyiért lehet eladni reális áron manapság egy simson s53-as motorblokkot? (a blokk maga s51, csak 1998as)
Ahogy láttam hahu-n, maga a komplett motor 200 környékén mozog,sõt.. S51-esek is bõven 100 felett mennek..
Én még 11 éve 80-ért vettem az s53-at, 51-eseket meg már 50 papírért meglehetett szerezni, az alkatrészekrõl ne is beszéljunk.. (komplett blokk hengerrel 25-30)
Sajnos bontódott már évek óta a motor, de pl blokk, vázalkatrészek stb. megvannak, a motor járt szétszedés elõtt.
Kb fél éve láttam 1-2 hirdetést, ott 40-tõl 80-90-ig voltak árazva.
Ezek reálisak? Van olyas valaki esetleg, vagy akár ismerõsi körben is, aki adott el, vagy vásárolt mostanában simson alkatrészeket?
Szerintem vegyük külön a 2 dolgot hogy mennyi ezeknek a valódi értéke,meg higy sokan mennyiert próbálják árulgatni(nem eladni) a portékájukat!80-90ért komplett,autó motort is adnak minden sallanggal felöltöztetve,nem hogy egy simson blokkot!
Amúgy is nem picit elszálltak az árak simson ügyileg!Túl van már ez az egesz hypolva meg túl sok mende-monda kelt életre az utóbbi időben,hogy a németek vagon szám viszik kifele tőlünk a simsont es hogy naluk 1500-2000euroert is el lehet adni egy ilyen kismotort!Aztan sokan ennek megfelelően araznak be mindent,csak az a baj hogy itthon ennyit senki nem.fog erte adni!
Nagyon elszálltak az árak utóbbi idõben tényleg, de pl ha csak megnézzük, hogy egy forgalmis 601-es trabit mennyiért lehet megvenni... Anno 20-asért hoztam el egy teljesen gyárit, igaz papírok nélkül, de nagyon egyben volt... Nemrég meg 60-ért jött szembe egy hirdetés, papír, motor nélkül, összevissza pattogzott festékkel.. :)
Egyébként nem mendemonda, személy szerint én is vittem ki Németországba simsonokat 2-3 éve, egy kisebb fuvarozó cégnél voltam alkalmis. Viszont csak a gyári festésű, teljesen gyári motorok kellettek nekik (még ha nem patika állapot is, lényeg, hogy gyári... Felújított, restaurált ki volt zárva)
Tisztelt Kérdező!
Ezek az árak teljesen reálisak! Sajnos a Simson-ok ára az egekben van. Ez kicsit természetes is, mert veterán motorokról van szó.
Ez az árazás nem csak a német piac miatt alakult ki.
Egyre kevesebb felújítható és restaurálható motor van a piacon.
Motor restaurálással foglalkozom és nem csak Simson, hanem más keleti és nyugati motorokkal is.
Volt olyan magyar Tünde robogóm (1961 -es gyártás eredeti motor és forgalomba helyezhető, mert papírjai megvannak), amit 250000,- Ft ért vettem és több mint 900000,- Ft. eladási áron adtam el. Szigorú értelemben ez sem ér ennyit!Panni robogóm 1200000.- Ft. volt restaurálva.
Új Vespa Primavera motort lehet kapni ennyiért.
Öreg motoroknak eszmei értéke van! És ha annyit megadnak érte, akkor az a piaci ár.
Szóval nem szabad lebecsülni a piaci viszonyokat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!