Átmegy így műszakin?
Van egy g astrám, az ABS világít, opcommal megnéztem vezeték szakadást ír. Nemsokár megy múszakira, de nem tudom addig meg tudom e nézetni.
Kis "ösztönzésre" átmehet műszakin? Nem első eset lenne, hogy ösztönözni kell az illetékest :/
Köszönöm előre is.
Nem valószínű, kell képet csinálni a műszerfalról is vizsgán, ott meg nem lehet hibalámpa.
De inkább azon filozofálnék, hogy miért is kell egy fékhibás autóval közlekedni és áttuszkolni műszakin...
Bármilyen világító kontroll lámpa azonnal bukó műszakin....a nagykapun sem kell bemenned olyankor.....
Persze biztos van olyan hely ahol egy kis plusz pénzért egy fürdőkádat is leműszakiztatnak,csak ahogy az 1-es is írta fékhibával a sajat magam érdekében sem közlekednék,meg nem az "okos" megoldast keresném!
Azért az abs nem a világ vége. Az első két autóm abs nélküli volt, a második tavaly lett eladva. Nem kell úgy előadni mintha anélkül nem lenne élet.
(Ha hibát észlel akkor kikapcsolt és világít, semmi extra)
az érdekesség kedvéért: ha akarják, akkor a kiírásodból a címed is tudják, és onnan már ujjgyakorlat az okosba vizsgáztató hely felkutatása.
Nem is hinnéd mi mindent tudnak rólunk, akiknek ez a dolguk, vagy érdekük.
imádom hogy abs nélkül már életveszélyes az autó :D gondolom mind most kezdtetek vezetni és 2000 előtti autótok sosem volt.. :)
Az ABS lassan 2 éve világít, és évi 60ezer km megy bele. A fék tökéletes, de erre az autóra műszakin kívül már nem költök mert nyáron el lesz bontva.
A válaszokat azért köszönöm (annak az 1nek aki értett is hozzá.. :D)
Az egy dolog, hogy van-e egy autóban ABS vagy nincs, az pedig megint egy másik, hogy fékhibás egy autó vagy nem. Ha te nem érzed a különbséget az elkeserítő.
(Vezettem ABS nélküli autót, sőt pótkocsis szerelvényt is kb. 30 tonna össztömeggel.)
Nézd: régen az autókban nem volt: légzsák, biztonsági öv, abs, gyerekülés és még sorolhatnám, mégis a legtöbben túlélték az autózást.
De azóta változott a világ:
-Akkoriban sokkal kisebb forgalom volt
-Az autók jellemzően 80-nál gyorsabban nem nagyon mentek, ma autópályán simán nyomatja mindenki 130-140-el
-Sokkal nagyobb a forgalom, ami sokkal több hirtelen fékezést eredményez forgalmi okokból kifolyólag
Ergo, a te érdekedben is jobb, ha nem használod így a kocsit, az utasaid érdekében is meg annak érdekében is, akibe esetleg emiatt belemennél. Ez nem csak vezetéstechnikán múlik, vannak szituációk, amelyek ABS-el menthetőek, anélkül meg nem.
#7
Ha azt írod hogy fékhibás, sokkal durvábbnak hangzik mintha azt írnád hogy egy vezetéssegítő berendezés nem működik.
Érzékeltetem a különbséget:
Vezettünk szervó nélküli autót. Ha egy szervós autóban elromlik a szervó, akkor vezethetetlen mert a rossz szervó visszafogja a kormányművet, a szervó nélküli a mai napig vezethető és legális az utakon.
Vezettünk abs nélküli autókat. Igen, az abs-es biztonságosabb, de ha az abs nem működik, csak annyira lesz veszélyes, mint egy gyárilag abs nélküli autó, semmivel sem rosszabb, nem mellesleg a gyárilag abs nélküli autók legálisan közlekedhetnek az utakon. Hozzáteszem, egy rossz abs-es autó sokkal jobb mint egy hibásan működő abs-es. Hozzáteszem, nem azt mondom hogy felesleges dolog és szedjük ki az összesből, csak annyit írtam hogy ez nem a világ vége, nem kell úgy előadni mintha nem fogna/minden keréken más erősséggel fogna.
#8
Egyetértek, egészségesebb ha már beszerelték gyárilag és külön köszönet hogy értelmesen megfogalmaztad.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!