Toyota Prius Plug-in VS Opel Ampera?
Mindkettő van 4 millió ft környékén, tehát mondhatni egy áron vannak. Mindkettő zöld rendszámos.
Melyik a jobb vétel hosszútávon? (Mondjuk 10 év alatt)
-Melyik a megbízhatóbb konstrukció? Azaz melyikkel lehet a kevesebb gond, melyiknek olcsóbb a fenntartása?
-Melyiktől várhatóbb, hogy elveszik a zöld rendszámot?
-Melyik autó fog várhatóan többet érni 10 év múlva? Ergo, melyiket lehet majd jobban eladni, melyik tartja majd jobban az árát és miért?
Ha lehet csak olyanok válaszoljanak, akik értenek legalább az egyik autóhoz és valamennyire kompetensek a témában... mert véleményem az nekem is van, csak nem biztos, hogy helytálló. :)
Ja és ilyen használatra kellene:
Évi kb 12.000 km, amiből 9 ezer km csak városi használat lenne nagyon sok városi parkolással meg rövid utakkal. Az a 3 ezer km országúti meg minimum 40km, maximum 250 km, de sokkal gyakoribb a 40 km-es országúti táv, mint a 300 km-es nagyobb táv.
Mellesleg utálok autót vásárolni, tehát ha nem muszáj, nem akarom 5 éven belül lecserélni, éppen elég nekem 10 évente egyszer ezen a kínlódáson átvergődni.
Köszi a válaszokat előre is!
Nehéz kérdés.
Egyrészt az Opel Ampera sokkal jobb autó. Az elektromos hatótávja is sokkal jobb (58km)
A Toyota Prius Plug-in csak egy rossz vicc a 18km elektromos hatótávval. És a Toyota már nagyon rég volt egy jó márka. Most már csak a hírnevükön élnek.
Másrészt a Toyota még mindig van. Nem elég hogy az Opel Ampera már beszünt de azon kívül az tulajdonképpen egy amcsi Chevrolet Volt volt mindössze más plecsnivel a nóziján, ami azért rossz mert most már megszünt a két cég közötti együttműködés úgyhogy a jövőben nehéz lesz talán még Opel szervízben is szervizelni az Amperát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!