Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 50-es motort tudtok nekem...

50-es motort tudtok nekem ajánlani?

Figyelt kérdés

Tudtok nekem ajánlani B-s jogsival vezethető, kis fogyasztású, 50-es, rendszámot nem igénylő motort(nem robogót)?


Elsősorban suliba járásra használnám, meg néha eljárnék vele kirándulni.

Fontos, hogy rendes motor legyen normális üléspozícióval. Robogót próbáltam már, de nekem nem jött be, nagyon majom a köszörűkövön érzést ad.


Amit tudnia kell:

-Lehessen rá dobozt tenni(nem kell nagyra gondolni, csak arra kéne, hogy ha kicsit messzebbre megyek, tudjak vinni magammal egy kabátot, meg beférjen pár szendvics és egy 2l-es víz)

-legyen megbízható

-legyen annyira erős, hogy kényelmesen tudjon 50-el menni anélkül, hogy nagyon erőlködne.


Ja, meg igazándiból az első motorom lenne, szóval nem kell, hogy nagyon komoly legyen.

(Mondjuk az sem árt, ha jobb, mint egy Simson)


A válaszokat előre is köszi! :)



2019. jan. 26. 16:39
 1/6 anonim ***** válasza:
38%

Olcsó, 50 es, jobb mint a Simson, de ne robogó. Vicces vagy.

Vegyėl kerėkpárt.

2019. jan. 26. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Ha nem tudsz értelmesen hozzászólni, inkább kapcsold ki a számítógépet...
2019. jan. 26. 16:51
 3/6 anonim ***** válasza:

Minden 50cm3 alatti, 4kw teljesítményű, 40-es korlátozás alatt lévő jármű M (vagy AM) kategóriás vagyis B-vel vezethető rendszámnélkiül.

Szóval a lényeg: menjen 50-et, lehessen dobozt tenni, és a megbízhatóság és kedvező fogyasztás a szempont.


Igazából jó lenne a kétütemű, de nem annyira megbízható és többet is eszik, mint a négyütemű.

De cserébe fürgébb, pörgősebb.


Tapasztalataim: gyári Sr50 karburátor 2,3-3 liter közötti fogyasztás.

2 év alatt ötször kellett szerelő, mert vagy ez vagy az nem volt jó (önindító, fulladt hidegen, gázra elment az erő és dugattyú csere). Cserébe gyárilag laza 70.


Négyüteműt használok 9. éve 47 ezer párszáz km óta,

1,3-1,5l közti valós fogyasztás.(6,3 literes tank de csurig 5,8-6l) 440-470km.

Hatodik alkalommal kap szervízt.Ebből kettő volt meghibásodás a többi kopóalkatrész, illetve 5 ezer km-enként 2500 forintért olajcsere, szűrőhálóval.


GY6 (139QMB vagy QMA) motorkóddal gyártják ezeket átlag, ezek mind kompatibilisek egymással és jó megbízható konstrukciók, igen kínai gyártás mivel nincs anyagigénye, hiszen 6-os vezérműlánc van benne, 2 szeleppel és minden olajban fut.)


[link]


Gyárinál sokkal jobb minőségű hengerszett, 25 ezer forint.

A gyári 13 ezer, kompletten minden.


Bármelyik 4T kínait ajánlom, ami GY6 vagyis 139qmb motorkóddal van.


A Peugeot V Clic robogómat ajánlanám.

Egyetlen hibája: a sisak nem fér be, ha nem nyitott sisak.

Nálam dobozban a sisak, minden más a sisaktartóban.

Ajánlom: Kymco Agiity vagy Motowell Magnet 4T

2019. jan. 26. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
40%

Elvárások vannak ám...menjen mint a görény,szinte ingyé,karbantartást ne igényeljen és benzinse kelljen bele.

Ha ilyet akarsz akkor csak ROBOGÓ te retek...

2019. jan. 26. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
62%

Egyébként ami nem robogó, az ötvenes kategóriában az endurok, simsonok babetták és egyebek, a simson és babetta szervizigényes bőven, fogyasztást tekintve inkább 3 mint két liter.


Az enduro szintén, hiába kap hatos váltót.

Az meg alapáron drága is, ez van.

2019. jan. 26. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Kínai 4T 125-ös kapcsolható fojtással.
2019. jan. 26. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!