Nissan Micra 2017?
Vásárolni szeretnék egy 2017-es évjáratú benzines Nissan Micra-t.A 90LE-s típust.Tudna valaki mondani erről az autóról valamit ? Mindent meghallgatok.Pozitívumok és negatívumok egyaránt érdekelnek és lehetőség szerint tulajok illetve akik vezették már azok beszámolója érdekelne leginkább.A saját személyes véleményem ami legjobban erősíti a vásárlási szándékomat az hogy nagyon modern és sportos design-t kapott, és ez a külsejére és a belsejére is igaz
.Ebben az árkategóriában szebb autó szerintem nincs.Legjobban az érdekelne hogy milyen vezetni, van e bármi problémaként megemlítendő dolog a váltójával,motorjával,úttartásával,kormányzásával kapcsolatban stb.Hasonló KIA-t vezettem már de röviden tömören szét akart esni az egész autó pedig az is 1 éves volt és keveset futott.Köszönöm mindenkinek aki valós információkkal tud szolgálni.Üdv
egy ilyet kaptam kölcsön egy rokonomtól a tiroli kiránduláshoz
abban igazad van, hogy nagyon dögös
eleinte azt hittük, hogy vmi gáz van az autóval, állandóan nézegettek át
utána jöttünk rá, hogy tetszett nekik az autó, vagy legalább is kíváncsiak voltak
amivel én mentem, az fegyverszürkevolt, energy narancsvörös külső csomaggal, 17es felnikkel, elöl full led fényszóróval, a hátsó ablakok totál feketére sötétítve
tényleg vagány kis verda
ami tetszett: full led fényszóró, ennyire jól a 2012es A6 ledes fényszórója sem világított
360fokos kamera: kb ua. mint ami a Kiakban van, nagyon hasznos, bár könnyen koszolódott a rossz időben, így indulás előtt mindig körbementem az autó körül letisztogatni
Bose hangrendszer: jól szól, ötletes a fejtámlába épített hangszóró, de akkor szól igazán, ha teljesen hátradöntöd a fejed, én speciel nem szeretek így vezetni
kormány gombok: minden nagyon kézre esett, könnyű volt kezelni a tempomatot, multimediát, telefont, vagy az óracsoport közti kijelzőt
kormányzás, futómű: kategóriájában szerintem korrekt, legalább annyira jónak éreztem, mint a Golfomnál (V)
ülés: elég alapnak néz ki, de kényelmes, 800km nagyobb kínlódás nélkül lement, az oldaltartása is egész jó
motor: kicsit szokni kellett a turbós kis háromhengerest, utána nagyon tetszett
teljesen vállalhatóan ment 4 személlyel, csomagokkal, a német szakaszon 170et is mutatott az óra, itt pörgöt 4500 körül, elég hosszú az 5. fokozat
fogyasztás: oda vissza 6,2 lett, ami számomra teljesen jó (igaz, nagyon sok szakaszon ig-l volt, úgy nem nehéz, és a visszaúton a németeknél sem mentem gyorsabban mint 130-140)
holttérfigyelő: hasznos, nem zavaró
ami nem tetszett:
hátsó ablakemelő: fel nem foghatom, hogy a full extrába hogy nem lehetett rendelni sem!!! elektromosat... állítólag ez csak a megjelenésnél volt, azóta lehet
váltó: a 14 éves autómban puhább, pontosabb
hidegen akadozott, nehezen vette be, melegen már nem igen volt ennyire érezhető
könyöktámasz: nekem rövid volt
ajtó kapaszkodó: kemény műanyag, a hosszú úton utan iszonyúan fájt a bal könyököm, visszafele már kipárnáztam
vészfék asszisztens: ez egy értelmetlen extra
kis hó, és kiírta, hogy meghibásodott
már be voltam tojva, hogy fizethetem ki a sokszázezret, amikor megjavult magától... mint utólag kiderült, csak leolvadt a hó róla
fejegység: nem lenne rossz, de se a carplayt se az android autot nem bírtam működésre bírni (lehet Mo-n tiltott?)
hátsó ajtók nyitása, csukása: ötletes a sülyesztett kilincs, szép is de csak nagy erővel nyitható, rossz érzés
becsukáskor olyan a hangja mintha egy régi wartburg ajtaját vágná be az ember, aminek már megereszkedtek volna kicsit a zsanérjai
hangos is volt
stabilitás szélben: 1t körüli az autó, mi 4en voltunk benne cuccal, de nagyon érezhetőek voltak a széllökések, nem volt kellemes
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!