Munkábajáros motornak 50 vagy 125?
Milyen lehetőségek vannak?
Olyant keresek amit itthon is megtudok csinálni ha kell.
100 ezer körül
Milyen jogsid van? Mennyit kellene menni a melóba?
Mert ha csak 4 km elėg az 50 es. Főleg ha csak B jogsid van.
Magánterületen munkába járáshoz nem kell A-s jogosítvány.
Kínai 4T 125-ös használható motorblokkot (karburátorral, gyújtással) lehet venni 60-80e Ft kötött.
Azt bele lehet applikálni egy segédmotor vázba.
Ha új kell, akkor ajánlom ezt: [link]
Natúr B jogsi.
2 év tapasztalattal
Igen a 125re tudom h kell a BA de az csak 30 rúgó meg 1 hét.
Honda dio es yamaha jog. Oké vettem
Rendszámos motort kicsit költségesebb fenntartani, de 100-ért ritka az olyan, ami jó állapotú, na meg van rajta műszaki.
Átírni sem vészes, de mire a végére érsz, addig még minimum egy százast ráköltesz.
Jogsi mint írtad 30e, orvosid 8 év múlva jár le, azzal nem kell foglalkoznod. Új jogsi kiváltása 4000Ft, a többinek meg olvass utána.
50-es 4 ütemű robogó, ha a spórolás a lényeg:
megbízhatóbb mint a 4 ütemű, igazából olyan semmilyen egyszerű technológia, hogy mind kínai, mivel nem szükséges jobb minőségű, az olajban futó vezérműlánc meg vezérlésnek ,és 12 ezer forint egyk omplett rendszer.
Fogyasztásban is valós 1,3-1,5 liter.
Hátránya: lomha, de pont 50-el munkába, suliba boltba csattogni találták ki.
48 ezer km tapasztalata 9. évben nekem azt mutatja : megérte, volt egy gyári aprilia sr 50 karburátorosom is, az 2.3-2.6l között fogyasztott, kb 2 év alatt annyiszor kellet szervízelni, mint ezt a kis peugeot kínai robogót 9 alatt. (ötször kisebb dolgokkal).
Jó volt, de fele akkora fogyasztás, és filléres alkatrészek, extrém tartósan nekem megérte.
Ahogy számoltam : a vételárat, az autómon felül 9 ezer km alatt behozta.
A mindennapos autóm egy golf 5 1.6 mpi, de az 8-at megeszik, a fogyasztás differencia, meg rövid távok miatt jó időben felüdülés robogózni.
Ha forgalmas, lakott területen kívüli úton is jársz, akkor az 50-est felejtsd el nyugodtan. Ahol kamionok is járnak, ott életveszélyes.
Ha belterületen, ahol 70-es korlátozás van, akkor sem biztonságos.
Nekem Honda dio-m van, af34-es. Semmi tuninggal egy év alatt visszahozta az árát a munkába járással. Napi 13km., + bevásárlást is megcsináltam sokszor.
De főúton halálfélelmem volt, ha néha ki kellett mennem.
Én is gondolkodom a BA-n, a mostani munkahelyem oda-vissza 26km. De az utak szarok, valami nagykerekű, olcsó motor kellene. Gondoltam 125-ös MZ-re is, /gyerekkori álmom/, de félek, hogy besül a henger a kanyargós úton, aztán nekem reszeltek. :) Sok pénzem nekem sincs rá, max 200-at érne meg a dolog. Az a gond, hogy a használható 125-ösök elég drágák.
Fiatalon a 2 ütemű motorokra esküdtem.
Eltelt azóta lassan 20 év majd rájöttem, hogy a 4 ütemű egyáltalán nem bonyolultabb.
Megbízhatóság terén inkább a 4T mondanám, de egy rendbe tett 2T is jó.
Rossz motor nincs, csak hanyag használó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!