Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Munkábajáros motornak 50 vagy...

Munkábajáros motornak 50 vagy 125?

Figyelt kérdés

Milyen lehetőségek vannak?

Olyant keresek amit itthon is megtudok csinálni ha kell.

100 ezer körül


2019. jan. 25. 13:15
 1/9 anonim ***** válasza:

Milyen jogsid van? Mennyit kellene menni a melóba?

Mert ha csak 4 km elėg az 50 es. Főleg ha csak B jogsid van.

2019. jan. 25. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100 ezer körül nem fogsz találni normális 125-ös motort, főleg nem papírokkal, úgyhogy igazából marad az 50-es.
2019. jan. 25. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Yamaha jog, Honda dio
2019. jan. 25. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Magánterületen munkába járáshoz nem kell A-s jogosítvány.

Kínai 4T 125-ös használható motorblokkot (karburátorral, gyújtással) lehet venni 60-80e Ft kötött.

Azt bele lehet applikálni egy segédmotor vázba.

Ha új kell, akkor ajánlom ezt: [link]

2019. jan. 25. 15:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:

Natúr B jogsi.

2 év tapasztalattal


Igen a 125re tudom h kell a BA de az csak 30 rúgó meg 1 hét.

Honda dio es yamaha jog. Oké vettem

2019. jan. 25. 15:40
 6/9 anonim ***** válasza:

Rendszámos motort kicsit költségesebb fenntartani, de 100-ért ritka az olyan, ami jó állapotú, na meg van rajta műszaki.

Átírni sem vészes, de mire a végére érsz, addig még minimum egy százast ráköltesz.

Jogsi mint írtad 30e, orvosid 8 év múlva jár le, azzal nem kell foglalkoznod. Új jogsi kiváltása 4000Ft, a többinek meg olvass utána.

2019. jan. 25. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

50-es 4 ütemű robogó, ha a spórolás a lényeg:

megbízhatóbb mint a 4 ütemű, igazából olyan semmilyen egyszerű technológia, hogy mind kínai, mivel nem szükséges jobb minőségű, az olajban futó vezérműlánc meg vezérlésnek ,és 12 ezer forint egyk omplett rendszer.

Fogyasztásban is valós 1,3-1,5 liter.

Hátránya: lomha, de pont 50-el munkába, suliba boltba csattogni találták ki.


48 ezer km tapasztalata 9. évben nekem azt mutatja : megérte, volt egy gyári aprilia sr 50 karburátorosom is, az 2.3-2.6l között fogyasztott, kb 2 év alatt annyiszor kellet szervízelni, mint ezt a kis peugeot kínai robogót 9 alatt. (ötször kisebb dolgokkal).

Jó volt, de fele akkora fogyasztás, és filléres alkatrészek, extrém tartósan nekem megérte.


Ahogy számoltam : a vételárat, az autómon felül 9 ezer km alatt behozta.

A mindennapos autóm egy golf 5 1.6 mpi, de az 8-at megeszik, a fogyasztás differencia, meg rövid távok miatt jó időben felüdülés robogózni.

2019. jan. 25. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

Ha forgalmas, lakott területen kívüli úton is jársz, akkor az 50-est felejtsd el nyugodtan. Ahol kamionok is járnak, ott életveszélyes.

Ha belterületen, ahol 70-es korlátozás van, akkor sem biztonságos.

Nekem Honda dio-m van, af34-es. Semmi tuninggal egy év alatt visszahozta az árát a munkába járással. Napi 13km., + bevásárlást is megcsináltam sokszor.

De főúton halálfélelmem volt, ha néha ki kellett mennem.

Én is gondolkodom a BA-n, a mostani munkahelyem oda-vissza 26km. De az utak szarok, valami nagykerekű, olcsó motor kellene. Gondoltam 125-ös MZ-re is, /gyerekkori álmom/, de félek, hogy besül a henger a kanyargós úton, aztán nekem reszeltek. :) Sok pénzem nekem sincs rá, max 200-at érne meg a dolog. Az a gond, hogy a használható 125-ösök elég drágák.

2019. jan. 25. 16:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Fiatalon a 2 ütemű motorokra esküdtem.

Eltelt azóta lassan 20 év majd rájöttem, hogy a 4 ütemű egyáltalán nem bonyolultabb.

Megbízhatóság terén inkább a 4T mondanám, de egy rendbe tett 2T is jó.


Rossz motor nincs, csak hanyag használó.

2019. jan. 25. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!