Van egy kis feszültség a váltóban a terhelés miatt
2019. jan. 16. 12:18
Hasznos számodra ez a válasz?
2/11 anonim válasza:
Semmi. Lejtőn először kéziféket használj, utána P.
2019. jan. 16. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
3/11 anonim válasza:
Hát nem jelent túl sok jót, mert a hagyományos olajos automataváltók alapesetben nem szoktak rántani. De jellemző, hogy 10+ éves autók 200 ezer km felett szoktak már rántani kicsit. Ha nagyon durván ránt, akkor az már komoly bajnak is lehet az előjele. Érdemes lenne egy váltóolajcserére rászánni, lehet megoldja a problémát. Amúgy milyen autó? És csak emelkedőn csinálja, sík úton nem?
2019. jan. 16. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
4/11 A kérdező kommentje:
Toyota 22 éves csak emelkedőn csinálja sík úton nem.
2019. jan. 16. 12:27
5/11 anonim válasza:
3. Ugye életedben nem vezettél automata váltós kocsit?
2019. jan. 16. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
6/11 anonim válasza:
De, most is az van, csak megszoktam ezt a fránya Tiptronicot, hogy nem ránt sosem. Ha csak emelkedőn csinálja, akkor valószinüleg nincs nagy baj.
2019. jan. 16. 12:34
Hasznos számodra ez a válasz?
7/11 anonim válasza:
Akkor csak rosszul értelmezted a kérdést.
Nem menet közben ránt neki, hanem ha lejtőn kiveszi p-ből. Ami normális jelenség.
2019. jan. 16. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
8/11 anonim válasza:
Jaj neeee....ha emelkedőn teszed P-be, akkor feltűnhetett volna, hogy egy picit hátragurul, ha leveszed a lábad a fékről..ugyanis ilyenkor a váltó tartja a kocsi súlyát. Olvasd el a gépkönyvet, melyben alaposan leírják, hogy emelkedőn parkolásnál előbb megáll, behúz a kézifék, és utána a P-be állítás, majd a lábfék felenged...induláskor ugyan ez...lábfék, kiveszed P-ből akármibe, aztán felengeded a lábféket...
fogadjunk, hogy nem fog rántani...
Na ez van a kezelési útmutatóban is..Mindenesetre a váltószerelők imádják, ha csak P-t használsz..
sok sikert a próbához.
2019. jan. 16. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
9/11 anonim válasza:
A váltónak semmi de a kezifeknek vagy az hogy nem fog vagy az hogy nem húzod be .
Megáll kézifék behúz. N ig tolod fekrol lelepsz újra fék majd P .
Na ekkor nem a váltó feszül hanem a kézifék fogja. És voila nem fog rántani.
2019. jan. 16. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
10/11 anonim válasza:
Minek kell közben n-be rakni? Én úgy szoktam, hogy megállok, kézifék, p, lábfékről le. Így is a kézifék tartja.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!