Golf 5-ben lévő 2. 0 FSI (sima szívó) motor a kokszolódáson kívül rendelkezik súlyos típushibával?
Főleg a motor érdekel.
Azt még valahogy eltudnám viselni, hogy 60 ezrenként el kell vinni tisztíttatni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Most meg fogsz lepődni aranyapám. Szívó motor nem kokszosodik. Mindegy, hogy közvetlen vagy szívócső befecskendezéses. Nincs hő ami a lerakódott olajos kormot kiégesse. Ugyanaz a lerakódás van benne mint az összes többi kartergáz visszavezetéssel + egr szeleppel rendelkező motornál. Olajos korom. Féktisztítóval lemosható. És nem kell hatvanezrenként pucolni.
Gyengéje a szelepvezérlés állító rendszer.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Novoth Tibor mikor jelentette ki hogy általánosságban az összes közvetlen befecskendezeses motor koxosodik? Sose állított ilyet. A Totalcaros bugrisok meg a 8 bites olvasók forgatták ki a szavait és kezdtek általánosítani.
Másfelől meg olvassátok már el hogyan képződik a koksz. Csak egyszer. 5 percet rá tudtok szánni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#4 Senki nem jelentett ki semmit az összes közvetlen befecskendezéses motorról. Te jelentetted ki azt, hogy "szívó motor nem kokszosodik". Én megkérdeztem, mi van akkor a Mondeo SCi-vel, ami szívó motor, és a Novoth cikk alapján bizony kokszosodott. Erre te elkezdesz hadoválni, bugrisozni meg 8(?) bitezni.
Tehát akkor mégegyszer. Valóban nincs kokszosodó szívómotor? A Novoth téved (ami lehetséges) vagy te?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!