Golf 5-ben lévő 2. 0 FSI (sima szívó) motor a kokszolódáson kívül rendelkezik súlyos típushibával?
Főleg a motor érdekel.
Azt még valahogy eltudnám viselni, hogy 60 ezrenként el kell vinni tisztíttatni.
Most meg fogsz lepődni aranyapám. Szívó motor nem kokszosodik. Mindegy, hogy közvetlen vagy szívócső befecskendezéses. Nincs hő ami a lerakódott olajos kormot kiégesse. Ugyanaz a lerakódás van benne mint az összes többi kartergáz visszavezetéssel + egr szeleppel rendelkező motornál. Olajos korom. Féktisztítóval lemosható. És nem kell hatvanezrenként pucolni.
Gyengéje a szelepvezérlés állító rendszer.
Novoth Tibor mikor jelentette ki hogy általánosságban az összes közvetlen befecskendezeses motor koxosodik? Sose állított ilyet. A Totalcaros bugrisok meg a 8 bites olvasók forgatták ki a szavait és kezdtek általánosítani.
Másfelől meg olvassátok már el hogyan képződik a koksz. Csak egyszer. 5 percet rá tudtok szánni.
#4 Senki nem jelentett ki semmit az összes közvetlen befecskendezéses motorról. Te jelentetted ki azt, hogy "szívó motor nem kokszosodik". Én megkérdeztem, mi van akkor a Mondeo SCi-vel, ami szívó motor, és a Novoth cikk alapján bizony kokszosodott. Erre te elkezdesz hadoválni, bugrisozni meg 8(?) bitezni.
Tehát akkor mégegyszer. Valóban nincs kokszosodó szívómotor? A Novoth téved (ami lehetséges) vagy te?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!