Szeretném megemeltetni az autómat hány centire lehetne hogy ne legyen gond vele az egyensúlyával és a menet stabilitással?
Többféle megoldás lehet.
-A kísérletezős (értsd: sufnitunugos) időkben ;) szállítószalagból vágott alátétet raktunk a rugó alá. Ma már nem ajánlom!
(különben is, hol találsz ma már szövetszálas gumiszalagot?)
-A takarékos -de már járható- megoldás a nagyobb/erősebb rugó beszerelése.
(ez viszont sok méregetéssel, és hosszan tartó kereséssel jár, amíg megfelelő rugókat találsz)
-A legtökéletesebb, az állítható rugóstag beszerelése.
(arra számíthatsz, hogy ez egy jóval húzósabb kiadás lesz, mint pl. amit egy gyertyacseréért fizetnél)
Az első két megoldásnál az a probléma, hogy a teleszkóp útja megnő -pontosabban eltolódik a felső végpont irányába- így hamarabb bekövetkezhet a felütközés.
Az egyensúllyal nem sok probléma lehet, hiszen ha azonos magasságra emeled mind a 4 ponton, akkor nem szabad, hogy változzon. Azzal viszont számolnod kell, hogy a legkisebb emelés is ront a menetstabilitáson. A súlypont följebb kerül, billegősebb az autó, és egy paraszthajszálnyit bele tud zavarni a kormánygeometriába is. Természetesen Tiéd a döntés, de ha azt vesszük, hogy mennyibe kerül a négy állítható rugóstag, valamint a cserék, a futómű állítás, az egész herce-hurca, és végül kapsz a gyáritól labilisabb járművet, akkor nem sok értelmét látom.(főként, hogy kimondottan városi autóról írtál)
Röviden: lebeszélnélek az ilyen jellegű átalakításról.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!