Helo szerintetek mennyibe kerülne egy elsö kerekes autót hátsóra csinálni? Megcsinálná-e szerelő?
Azt hittem, a rendszeresen előjövő "szívó motor turbósítása" kérdésnét nem lehet überelni! Tévedtem. :)
Sok millió forintba kerülne. Az első kerék maghajtású autóból ki kellene venni a motort. Azt megtartod, a többi kuka. Eztán a motor köré teljesen egyedileg kellene építeni egy új autót. Itt kezdődik a dolog. Ha még valahogy tegyük fel, meg is valósítod, nagyon kicsi rá az esély, hogy közúton hivatalosan legálisan használhatod is. Nem sok egyedileg épített autó szaladgál az utakon, nem véletlenül.
Olcsóbb egy hátsókerekes új prémium mint a golfodat vagy civicedet átalakítani.
Meg lehet csinálni, de az egészet kb le kell cserélni, szét kell vágni. És ha a legprofibbak csinálják végtelen anyiagi kerettel, akkor is a végeredmény sose lesz olyan mint ami most gurult le a szalagról. Egy foltozott cucc lessz a végeredmény, ami bár elmegy de jönnek rajta ki a hibák.
Csak halkan szólok, hogy az elsőkerekes autókat gyártják kardánalagúttal is. Méghozzá több százezer szaladgál itt is. Ha valaki figyeli az előtte haladó kocsit, akkor néha láthat olyant is, hogy a hátsó tengelyen ott dudorodik a difi...pedig fronthajtásúnak ismerjük a típust.
Például Esztergomban is gyártottak ilyeneket. meg Japánban is..
szóval lehet kavarni, bontóban kell körülnézni.
"Csak halkan szólok, hogy az elsőkerekes autókat gyártják kardánalagúttal is. Méghozzá több százezer szaladgál itt is"
Írnál legalább egyet? Nem kötözködés, de tényleg kíváncsi vagyok rá.
Subaru Justy, Ignis 4x4.
Egy bontott 4x4-ből való hátsó híd, az első hajtás lekötése, az első difi lehegesztése után működhet ezeknél a típusoknál. (elvetemült Ignis a jobb féltenely kihajtásból veszi a kardán hajtását, ezért kell leheggeszteni)
Ennél a két típusnál párszázezerben megáll a dolog, de ettől kezdve csak játszós autó, rendszámot ne akarj rá.
Játszósnak jó, orrnehéz, pillekönnyű a hátulja, a gyengécske motor is bármikor elforgatja erővől legalább az ívbelső kereket, füstölni, csikorogva kanyarogni lehet vele már 40-nél is, de ezt nem nevezném driftelésnek....
Sétálj be néhány szervizbe, műhelybe, és kérdezz rá.
Ez semmibe sem kerül, és okulhatsz belőle.
Figyeld a szerelők reakcióját, és készülj fel az alábbi válaszokra:
-nem jól értettem, pontosan mit is akar?
-ne haragudjon, nincs időm hülyeségekre.
-Ön azt nem bírja megfizetni.
-Te komolyan veszed az amcsi autóépítős baromságokat?
-erigymá' kifele a műhelyből kisköcsög!
-stb.
""Csak halkan szólok, hogy az elsőkerekes autókat gyártják kardánalagúttal is. Méghozzá több százezer szaladgál itt is"
Írnál legalább egyet? Nem kötözködés, de tényleg kíváncsi vagyok rá."
Például majdnem az összes VW, például a Golf, Passat mind ilyenek, de az Audik, Skodák szintén mind fel vannak készítve a 4x4-re jó nagy kardánalagúttal. Ettől függetlenül még mindig szinte lehetetlen belőlük hátsókerekest csinálni.
Köszönöm a sok jó választ és a "parasztságot néhány embertől.
(Akkor marad elsökerekes vagy keresek egy hatsósat)
;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!