Húgom egy chevrolet aveot használ, egyszer beborult vele az árokba, konkrétan a tűzoltók állították talpra a kocsit, aminek pár horpadást és karcot leszámítva nem lett semmi baja. Egy kis benzines kezdőképpen megfelelő.
2019. jan. 1. 12:09
Hasznos számodra ez a válasz?
14/19 Meton válasza:
Az a kérdés, hogy szerelni, vagy vezetni kell. Szerelni a 30-40 éves kocsik a legjobbak, azok még egyszerűek voltak, mint a faék. Az alapokat jól meg lehet rajtuk tanulni.
Vezetni inkább a prémium autókat javaslom, lehetőleg automata váltóval. Az elektronika kijavítja a vezető rutintalanságából adódó hibákat, tökéletes, ha kezdőként profin akar valaki vezetni.
2019. jan. 3. 00:55
Hasznos számodra ez a válasz?
15/19 anonim válasza:
Kezdőnek a premiumot épp nem ajanlanam, mert sajnos van egy oylan tulajdonságuk is, hogy úgymond túlontúl magabiztossá teszik az embert és emiatt egyre jobban feszegetik sokan a határokat amit csak egy bizonyos szintig képes a technika kibírni.
2019. jan. 3. 00:59
Hasznos számodra ez a válasz?
16/19 Meton válasza:
Szerintem egy kezdő férfi sofőrben ha túlteng a tesztoszteron, teljesen mindegy, milyen kocsi van alatta. De egy prémium kocsi jóval több túlélési esélyt ad. Egy olcsó kocsival esetleg csak egyet hibázik, de az az életébe kerül.
Egyik ismerősömnek volt egy balesete. Egy beláthatatlan kanyarban összetalálkozott egy trabanttal. Az ismerősöm könnyebben sérült, de a trabant teljesen szétment. De lehet nézni baleseti híreket, jellemzően egy prémium autós még a komolyabb balesetekből is szinte sértetlenül jön ki. Láttam olyan Q7-est, hogy kettétört, de a gazdája szinte sértetlenül szállt ki, persze kissé sokkos állapotban. Egy olcsó népautóból nem szállt volna ki.
2019. jan. 4. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
17/19 A Tengerész válasza:
Nem a márka a lényeg, hanem a rendszer. Semmi esetre se automata váltósat. Minél egyszerűbb, annál jobban megtanulsz rajta vezetni. Én 50 éve 500-as Trabanton tanultam, amin még szinkron váltó se volt, váltáskor duplán kellett kuplungolni ( egyszer amikor kiveszed valamelyik sebességből, aztán mégegyszer amikor berakod a másikba ), 30 óra volt a kötelező vezetés oktatóval akkoriban a vizsga előtt. Ez alatt annyira belejöttem, hogy a vizsgabiztos észre se vette, hogy nincs szinkronváltó az autóban.
2019. jan. 4. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
18/19 AttilaLIX válasza:
Lánctalpast,melynek mindkét végén tolólap van !!!!A márka korlátlan.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!