Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az f astrámat cserélném...

Az f astrámat cserélném ujjabra de g vagy h lenne az ideális?

Figyelt kérdés

Nos a helyzet az hogy 3 éve egy boldog f astra tulajdonos vagyok de ennyi idő alatt gyűjtögettem és ugyérzem eljött az idő életem második autójára . kiszolgált a kicsike dehát csak 60 ló . és csak kézzel tekerem az ablakot ( a kormányt meg ráadásul kettővel szervó nélkül :D ) ugyhogy egy felszereltebbre és erősebbre vágyok de nem a 2.0 turbósra nekem az sok . Öszintén a szivemhez az 1.8-as állna de abból megelékszem a "gyengébb" 125 pacissal . a kérdés csak az hogy 1 . 200 000 forint áll a rendelkezésre és hogy ebböl kijönne e egy h astra ? az a bajom hogy a g astra 1.8-asai nagyon idősek . egy iylen h astra meg már felszerelt lenne a popsimat is kinyalná csak nemtudom hogy elég e hozzá . tudom tudom hahu nézegetem folyamatosan vannak ennyiért most lett meg az összeg azt nem tudom hogy ezért vajon kaphatok e jót ? igazándiból tapasztalatok érdekelnének :D


Előre is köszönöm szépen



#atsra
2018. dec. 23. 12:07
1 2
 1/11 A kérdező kommentje:

öszintén őt szretnék elmenni megnézni : [link]


(igen tudom hogy még át kell iratni stb )

2018. dec. 23. 12:14
 2/11 anonim ***** válasza:
El kell menni megnézni, ahogy látom kereskedés árulja, hát olajat mindenképp nézd meg, hogy eszi-e vagy sem. 1.8-as elég lesz mindenhova. Igazából az 1.6 illetve az 1.9 CDTI is jó választás lehet. Ennyiért már lehet venni egy viszonylag normálisabb példányt, csak ki kell fogni a jót. 600Ezer körül lehet találni egész normális G astrákat is, 1.6 16 szelepes motor elég kellemes hozzá de az 1.8 is kiváló. Ha engem kérdezel én egy 1.6 16v/1.8-as G astrát vennék 500-600 körül és marad kb mindenre amit úgy megkellene csinálni rajta.
2018. dec. 23. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
Mármint csomó G astra van 500tól elég jó állapotban, én ott nézelődnék.
2018. dec. 23. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

Hamar ráuntál arra az F-re... 3 évvel ezelőtt nem tudtad még hogy több lóerőre és több extrára vágysz? :) De ha már így alakult, tulajdonképpen mindegy is.

Megnéztem azt, amit linkeltél. Annyira nem vagyok benne most a H Astrák aktuális árfolyamába, de lassan 15 éves Astráért szerintem ez nem kevés pénz... Pár évig használod, és ez is 20 éves lesz 200.000km fölötti futással. Ami felhajthatja az árát, az az ahogy az 1.8-asok viszonylag ritkák. Hasonlót 1.6-osból rengeteget találnál. Ami látszik hogy szépen lemosták, szerintem egy polírt is kapott az eladásra. Az első tulajos dologra kérdezz rá! Ha valóban így van, az jó pont. Én jártam nem egyszer kereskedővel úgy, hogy a szövegben ígérgettek mindent, felsoroltak olyan extrákat, amik nem is voltak az autóban. Mikor rákérdeztem, a válasz mindig az volt, hogy ja, az elírás...

Felszereltség: Az F Astrád után lehet hogy egy űrhajónak tűnik, de a H Astrák között ez elég alsó felszereltség. Sima halogén fényszóró, se esőszenzor, se fényszenzor, Hátul kurblis ablakok, manuális klíma, nincs ködlámpa, a külső elemek sem színrefújtak, stb. Ha a képeken látható kerekekkel kapod, ezek 15"-osak. Ebből a fajta dísztárcsából csak ilyen van. A 16" máris egy "elírás". 8 légzsák H Astrában sosem volt. 2db front, 2db oldal és 2db függönylégzsák van. A függönylégzsák oldalanként két lyukból bújik elő, sokan ezt hajlamosak két külön légzsáknak számolni. De ettől fizikailag az még egy darab. A kijelző csak BID, egyel jobb az egysoros leggagyibbnál, de szerintem hamar ráunsz majd és elkezded túrni a bontókat a sokkal nagyobb tudású GID, netán a színes grafikus nagyobb méretű CID után. A fejegység is ugyan ez. A második leggenygébb rádió van benne... A külső tükrök ugyan elektromos állításúak, de lespórolták az elektromosan behajtható funkciót. Az üléseken a gerinctámasz, kartámasz nem látszik a fotókon, ettől persze még lehet hogy van. A sport gombbal el lehet játszani egy darabig. De hamar ráun az ember. Erősebb nem lesz tőle az autó, a gázpedál állásra tesz rá szoftveresen egy szorzót. Az ESP-t ki lehet vele viszont kapcsolni. Havas, jeges úton elinduláskor néha jól jön.

Összefoglalva: érdemes megnézni, felméretni ezt az autót. De ha nem égetően sürgős most a vásárlás és esetleg hajlandó vagy motor terén kompromisszumot kötni (a változó szelepvezérléses 1.6xer mindössze 10 lóerővel gyengébb) akkor szerintem ki lehet fogni ennél jóval felszereltebb H Astrát is.

2018. dec. 23. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:

szerintem ezt a H astrát felejtsd el.

Nem a motorja vagy a külseje miatt hanem az alap ülések miatt amik szerintem olyan brutálisan kényelmetlenek (főleg hosszabb távon vagy dugóban), hogy az valami hihetetlen.


Sok féle autót vezettem már de ennél kényelmetlenebb üléssel még nem találkoztam! Mintha a régi sulis fa székeken ülne az ember!!!!


Lehet csak én vagyok kényelmes fajta és persze megszoktam az öreg mercim nagyon jó üléseit de szerintem nagyon nem mindegy, hogy egy hosszabb úton alig várod már, hogy megérkezz és kiszállj vagy akár 1,5 órát is ülsz a dugóban kényelmesen...


Ez csak az én tapasztalatom és ezt tényleg csak egy hosszú úton fogod megtapasztalni :)

Az hogy elviszed egy 10-20-30 perces próbakörre akár ott még nem igen fogod érezni azt, hogy kényelmetlen.

(Nekem a derekam töri szét, egyszerűen nem lehetséges normálisan beállítani.)

2018. dec. 23. 15:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:

Most olvasom mit írt a 4. válaszoló és tényleg most nézem meg jobban a képeken, hogy NINCS első ködlámpa :D azért az durva....

(Hátsó van, ott a gomb)


A gyári rádió brutálisan rossz (legalábbis a céges autóban amit vezetek), alig akar csatornákat találni és azt is recsegve hozza be.

Az első lámpák szintén elég gagyik, az öreg mercimben is halogén izzók vannak de a lámpatest kialakítás miatt az sokkal jobban szórja a fényt míg ezt az opelt nem valami kellemes vezetni éjszaka.


Az hogy nincs esőszenzor meg ilyen-olyan kijelző meg manuális klíma van szerintem totál nem gond, ezekkel sosem volt gondom.

2018. dec. 23. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

# 4 vagyok.

Kinek a pap, kinek a papné...

A sajátom annó félbőr sport üléses volt, xenon fényszórókkal. De éges autókként nálunk is ilyen alap üléses, halogén fényszórós Essentia és Enjoy felszereltségű H Astrák voltak.

Tény, hogy ezek az ülések kevésbé kényelmesek, ettől függetlenül rendszeresen minden gond nélkül letoltam napi 600km-eket.

A halogén fényszórótól nem lehet olyan megvilágítást elvárni mint a xenontól, vagy mint a mostani autóm led fényszórója. De kategórián belül semmivel nem rosszabb mint a korabeli versenytársaké.

Nekem az automata digit klíma, esőszenzor, fényszenzor adott kényelmi pluszt. A hőmérséklet mindig 22 fokra be vol állítva és soha nem kellett tekergetni semmit. Ha kamiont előztem és verte fel rám a vizet, szerettem hogy az ablaktörlő magától magasabb sebességre vált, majd előzés után visszavette normál tempóra és nem nekem kellett ezzel foglalkoznom. A világításkapcsoló mindig "Auto" állásban volt és soha nem nyúltam hozzá. Be volt állítva a menetfény 5-ös variáns, nappal ez ment, szürkületben pedig automatikusan kapcsolta a tompítottat. Alagútban, mélygarázsban is nagyon gyorsan reagált. Én szerettem.

Nyilván nem vagyunk egyformák. Van akinek nem hiányoznak ezek az apró kényelmi funkciók és beéri egy F Astra komfortjával is. :)

2018. dec. 23. 16:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
*céges
2018. dec. 23. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

Nekem ezek az extrák totál nem hiányoznak a faék egyszerű öreg mercimből :D


Igen, céges 1.6-os enjoy-t nyomok és voltak már nekem is 700km-es köreim ahol Isten tudja hányszor kellett kiszállnom nyújtózni, járni, tornázni egyet :)


Most is lesz két ünnep között egy Szlovákiai utam... alig várom :D


Semmi gondom nem lenne ezzel az Astrával ha nem lenne ilyen brutál kényelmetlen!

A 105 lóerő bőőőőven elég, pörgetni kell az öreg dízelemhez képest amit furcsa volt megszokni, na meg ez elsőkerekes de ez már csak emberfüggő....


Szóval összességében ha a hirdetésben lévő autóban nem alap ülések lennének, és ha nem ennyi lenne az ára akkor még azt mondanám a kérdezőnek, hogy bátran nézze meg.

Na de szerintem ez nagyon de nagyon drága egy full-full alap astráért amiben még első ködlámpa sincs :D

2018. dec. 23. 18:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

Nekem nem sok bajom volt az üléssel, ahogy írtam. Nálunk 1.4-es és 1.6-os kombik voltak. A sajátom pedig 1.7 dízel Cosmo volt.

Nekem a következő hosszabb utam január elején lesz. Bp-Szentgotthárd-Bp, egy siófoki kitérővel. De már nem az Astrákkal, (nagyrészüket már leselejtezték) hanem egy Forddal. Szerintem semmivel nem kényelmesebb.

A 2 liter alatti szívó benzin az ilyen mindegyik. Pörgetni kell és relatív nyomatékszegény. Nekem is furcsa, ha ilyen autóba kell átülnöm. Főleg, mert most egy dupla feltöltésű dízelem van.

Előnye ennek a kérdéses autónak az első tulaj + szervizkönyv (mai napig vezetve van?) + ha tényleg olyan tip-top állapotú, mint ahogy írják és nem csak költői túlzás. Valamint a viszonylag ritka 1.8-as motor.

Hátránya az árához képest szegényes felszereltség, az hogy 15 éves lesz és nem is extrém kevés a futása.

2018. dec. 23. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!