Valóban zsákutca lenne az elektromos motor és a jövő az üzemanyagcellás meghajtás?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem zsákutca, ez lesz a jövő.
Nem azt mondom, hogy 10-20 év, de pár száz év múlva eltűnnek a robbanómotorok.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Az biztos, hogy az elektromos motoré a jövő.
Az a kérdés, hogy mi fogja hajtani: akku, ultrakapacitás, esetleg üzemanyagcella.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az a baj, hogy az olyan autóké a jövő, amiből még jól meg tudják szedni magukat a gyártók. Na meg a villamos áram miatt az országok. Csak ezt is majd a lakosság fogja megszívni, még az a része is, akiknek köze nincs az autókhoz.
Régen csinálhatnának már hidrogén üzemű motorokat is, de minek? Hogy vizet tankoljanak az emberek?
Kinek van abból haszna?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Létezik már hidrogénnel hajtott autó, az a bizonyos üzemanyagcellás autó, a Toyota a Mirai-val már úgymond sorozatgyártású példányt is bemutatott.
Amúgy meg a jövő inkább ez mint az akkumulátoros-elektromos autók. Egyszerűen mert egyrészt nincs szükség akkora akkumulátorokra, max a fékezéskor visszatáplált stb energiát eltárolni, illetve a tankolás ugyanúgy elvégezhető percek alatt, nem kell órákra töltőre tenni. Na meg az sem mellékes, hogy nem marad utána mázsaszámra használt akkumulátor.
De ez megint ilyen 40-50+ éves időszak mire elterjedhet, viszont ez inkább reális mint a sima konnektoros.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!