Összefügg a két dolog?
Az autómon 60-as méretű a gyári cső.
Vettünk egy új hátsó dobot, csővel a középső dobig.
A régi ugyanis szétrohadt, a kipufogó vég le is tört.
Felraktuk rá az újat (gyárit), jó is volt egy darabig, aztán elkezdett rohadni, és kifújt (volt benne egy ütés amit a vásárláskor le is írtunk és ott rohadt szét).
Garanciálisan vissza is vették, de nem volt még egy így külföldről megrendelték.
A lényeg,hogy addig viszont kellett valami a kocsi alá, így apukám összetákolta a régi kipufogót, befoltozta, vissza raktuk, viszont kipufogóvég gyanánt csak egy 40-es átmérőjű csövünk volt, azt hegesztette a dobra.
Azóta viszont tél révén jobban gőzölög a kipufogó mint korábban.
Most pedig,hogy leesett a hó kicsit bohóckodtam, többször magas fordulaton, majd mikor leállítottam a kocsit az álló motor ellenére is vagy 1 percig nyomta ki a gőzt a kipufogó de úgy mint a veszedelem.
A vizet nem forralta, gőzt nyomott ki.
Merem remélni,hogy ez azért történt mert a gőz a 60-as csövön áramlik, majd a dob után beszűkül a cső, és nyilván nem tudja úgy kinyomni mintha 60-as csövön, ergo összegyűlik és amint tudja kinyomja akkor is ha már nem jár a motor?
Vagy mi lehet az oka?
Eddig sosem csinálta, de mint írtam most a normális használathoz képest sokáig ment magas fordulaton a motor.
Az új dob januárban érkezik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!