Újabb autóban kevésbé fárasztó 500-1000km-t lenyomni mint egy 18 évesben?
Többszor letoltam már egy 18 éves autóval 500-1000 km-t egy nap. Minden út után olyan fáradt voltam hogy alig bírtam kiszállni. Egy illető említette, hogy az újabb autópályára kitalált autók - pl 2-5 évesek - már úgy vannak kitalálva, hogy hogy ne pusztuljon el benne az ember hosszú utaknál, és sokszor alig érezni meg bennük egy 500-1000 km-es utat.
Mi igaz ebből szerintetek?
Nekem egy 19 éves Audim van, elég sok kényelmi extrával. Tök kényelmes, jó benne utazni, de egy 1000 kilométeres út után mégis elfáradok. Ez nem az autó miatt van, hanem a vezetés fáraszt le. Egy új autóban ugyan úgy figyelni kell a forgalmat, a gps-t, az utat mint egy régiben.
Vezettem egyszerre ennyit egy öreg Suzukiban is, abban a hátam fájdult meg egy idő után, illetve fárasztó volt, hogy rohadt gyenge volt a dombok között és mindig azt kellett figyelnem hogy mikor vàlthatok sávot levillogás nélkül.
Tehát mondom, nem a kor, hanem az autó felépítése számít. Egy klímás w116 450 Sel Mercivel szívesebben útnak indulnék, mint egy új Lada Grantával, hiába 38 éves a legfiatalabb belőlük.
Ez így nem igaz...a gyártók évtizedek óta olyan üléseket terveztetnek, gyártanak, hogy akár a világ végéig is el lehessen autózni derékfájás nélkül.
Azért mondom ilyen bátran, mer az új autómban fájt a derekam, aztán egy szervizes beállította úgy, hogy ezer kilcsi sem számít.
ez a régi autókra is érvényes. Marhanagy türelem kell, hogy eltaláld az ülés derékkímélő, passzentos beállítását.
Ha egy gyár használhatatlan üléseket építene be a termékébe, az hamar elterjedne, és eladhatatlan lenne az a márka.
szóval bármilyen korú az a járgány, csakis a testedre beállított üléssel mehetsz ki a világból..nem véletlenül van annyi állítási lehetőség a vezetőülés alatt.
A legfőbb egy kényelmes jó ülés meg pár extra és már csak arra kell figyelni,hogy unalmadba ne aludj el.
Az enyémbe van minden,de ettől független a monoton autópálya totál leszívja az agyam és mint akit agyoncsaptak. Amikor nem a pályán megyek mert pl abba az országba nem igazán van...közel se fáradok le annyira hiába mentem többet stb
Elég fárasztó mindegyikben. Azokban nem fárasztó amelyikben az ülés úgy van mint egy kisbusz, kisteher vagy kamionban.
Amelyikben szinte egyenesen ül az ember , na az nem annyira fárasztó.
Ez csalóka egy kicsit mert a személykocsiba beül az ember , szinte olyan testtartásba van mint amikor a tv előtt a fotelben van. Na az ilyen csak rövid ideig kényelmes, hosszú távon nagyon elnyomja az ember magát.
Előző munkahelyemen majdnem heti rendszerességgel jártam Prágába, Krakkóba. Egyik sincs közel.
Eleinte egy régi fiestával jártam, hát az nagyon fárasztó volt. Később Octáváikára cserélték a céges flottát, egyértelműen sokkal kevésbé volt fárasztó.
Ez erősen autófüggő.
Pl. az én lassan 30 éves mercimmel reggeltől estig tudnék vezetni vagy dugóban ülni mert nagyon kényelmes.
Míg a céges opel astra H alap üléseiben egy 150km-es utat két megállóval tudom teljesíteni annyira kényelmetlen és kikészíti a derekam!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!