Újabb autóban kevésbé fárasztó 500-1000km-t lenyomni mint egy 18 évesben?
Többszor letoltam már egy 18 éves autóval 500-1000 km-t egy nap. Minden út után olyan fáradt voltam hogy alig bírtam kiszállni. Egy illető említette, hogy az újabb autópályára kitalált autók - pl 2-5 évesek - már úgy vannak kitalálva, hogy hogy ne pusztuljon el benne az ember hosszú utaknál, és sokszor alig érezni meg bennük egy 500-1000 km-es utat.
Mi igaz ebből szerintetek?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nekem egy 19 éves Audim van, elég sok kényelmi extrával. Tök kényelmes, jó benne utazni, de egy 1000 kilométeres út után mégis elfáradok. Ez nem az autó miatt van, hanem a vezetés fáraszt le. Egy új autóban ugyan úgy figyelni kell a forgalmat, a gps-t, az utat mint egy régiben.
Vezettem egyszerre ennyit egy öreg Suzukiban is, abban a hátam fájdult meg egy idő után, illetve fárasztó volt, hogy rohadt gyenge volt a dombok között és mindig azt kellett figyelnem hogy mikor vàlthatok sávot levillogás nélkül.
Tehát mondom, nem a kor, hanem az autó felépítése számít. Egy klímás w116 450 Sel Mercivel szívesebben útnak indulnék, mint egy új Lada Grantával, hiába 38 éves a legfiatalabb belőlük.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ez így nem igaz...a gyártók évtizedek óta olyan üléseket terveztetnek, gyártanak, hogy akár a világ végéig is el lehessen autózni derékfájás nélkül.
Azért mondom ilyen bátran, mer az új autómban fájt a derekam, aztán egy szervizes beállította úgy, hogy ezer kilcsi sem számít.
ez a régi autókra is érvényes. Marhanagy türelem kell, hogy eltaláld az ülés derékkímélő, passzentos beállítását.
Ha egy gyár használhatatlan üléseket építene be a termékébe, az hamar elterjedne, és eladhatatlan lenne az a márka.
szóval bármilyen korú az a járgány, csakis a testedre beállított üléssel mehetsz ki a világból..nem véletlenül van annyi állítási lehetőség a vezetőülés alatt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A legfőbb egy kényelmes jó ülés meg pár extra és már csak arra kell figyelni,hogy unalmadba ne aludj el.
Az enyémbe van minden,de ettől független a monoton autópálya totál leszívja az agyam és mint akit agyoncsaptak. Amikor nem a pályán megyek mert pl abba az országba nem igazán van...közel se fáradok le annyira hiába mentem többet stb
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Elég fárasztó mindegyikben. Azokban nem fárasztó amelyikben az ülés úgy van mint egy kisbusz, kisteher vagy kamionban.
Amelyikben szinte egyenesen ül az ember , na az nem annyira fárasztó.
Ez csalóka egy kicsit mert a személykocsiba beül az ember , szinte olyan testtartásba van mint amikor a tv előtt a fotelben van. Na az ilyen csak rövid ideig kényelmes, hosszú távon nagyon elnyomja az ember magát.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Előző munkahelyemen majdnem heti rendszerességgel jártam Prágába, Krakkóba. Egyik sincs közel.
Eleinte egy régi fiestával jártam, hát az nagyon fárasztó volt. Később Octáváikára cserélték a céges flottát, egyértelműen sokkal kevésbé volt fárasztó.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ez erősen autófüggő.
Pl. az én lassan 30 éves mercimmel reggeltől estig tudnék vezetni vagy dugóban ülni mert nagyon kényelmes.
Míg a céges opel astra H alap üléseiben egy 150km-es utat két megállóval tudom teljesíteni annyira kényelmetlen és kikészíti a derekam!!!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!