Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Újabb autóban kevésbé fárasztó...

Újabb autóban kevésbé fárasztó 500-1000km-t lenyomni mint egy 18 évesben?

Figyelt kérdés

Többszor letoltam már egy 18 éves autóval 500-1000 km-t egy nap. Minden út után olyan fáradt voltam hogy alig bírtam kiszállni. Egy illető említette, hogy az újabb autópályára kitalált autók - pl 2-5 évesek - már úgy vannak kitalálva, hogy hogy ne pusztuljon el benne az ember hosszú utaknál, és sokszor alig érezni meg bennük egy 500-1000 km-es utat.


Mi igaz ebből szerintetek?



2018. dec. 15. 12:46
 1/10 anonim ***** válasza:
52%

Nekem egy 19 éves Audim van, elég sok kényelmi extrával. Tök kényelmes, jó benne utazni, de egy 1000 kilométeres út után mégis elfáradok. Ez nem az autó miatt van, hanem a vezetés fáraszt le. Egy új autóban ugyan úgy figyelni kell a forgalmat, a gps-t, az utat mint egy régiben.

Vezettem egyszerre ennyit egy öreg Suzukiban is, abban a hátam fájdult meg egy idő után, illetve fárasztó volt, hogy rohadt gyenge volt a dombok között és mindig azt kellett figyelnem hogy mikor vàlthatok sávot levillogás nélkül.

Tehát mondom, nem a kor, hanem az autó felépítése számít. Egy klímás w116 450 Sel Mercivel szívesebben útnak indulnék, mint egy új Lada Grantával, hiába 38 éves a legfiatalabb belőlük.

2018. dec. 15. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
54%

Ez így nem igaz...a gyártók évtizedek óta olyan üléseket terveztetnek, gyártanak, hogy akár a világ végéig is el lehessen autózni derékfájás nélkül.


Azért mondom ilyen bátran, mer az új autómban fájt a derekam, aztán egy szervizes beállította úgy, hogy ezer kilcsi sem számít.


ez a régi autókra is érvényes. Marhanagy türelem kell, hogy eltaláld az ülés derékkímélő, passzentos beállítását.


Ha egy gyár használhatatlan üléseket építene be a termékébe, az hamar elterjedne, és eladhatatlan lenne az a márka.


szóval bármilyen korú az a járgány, csakis a testedre beállított üléssel mehetsz ki a világból..nem véletlenül van annyi állítási lehetőség a vezetőülés alatt.

2018. dec. 15. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:

A legfőbb egy kényelmes jó ülés meg pár extra és már csak arra kell figyelni,hogy unalmadba ne aludj el.

Az enyémbe van minden,de ettől független a monoton autópálya totál leszívja az agyam és mint akit agyoncsaptak. Amikor nem a pályán megyek mert pl abba az országba nem igazán van...közel se fáradok le annyira hiába mentem többet stb

2018. dec. 15. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:

Elég fárasztó mindegyikben. Azokban nem fárasztó amelyikben az ülés úgy van mint egy kisbusz, kisteher vagy kamionban.

Amelyikben szinte egyenesen ül az ember , na az nem annyira fárasztó.

Ez csalóka egy kicsit mert a személykocsiba beül az ember , szinte olyan testtartásba van mint amikor a tv előtt a fotelben van. Na az ilyen csak rövid ideig kényelmes, hosszú távon nagyon elnyomja az ember magát.

2018. dec. 15. 13:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

Előző munkahelyemen majdnem heti rendszerességgel jártam Prágába, Krakkóba. Egyik sincs közel.


Eleinte egy régi fiestával jártam, hát az nagyon fárasztó volt. Később Octáváikára cserélték a céges flottát, egyértelműen sokkal kevésbé volt fárasztó.

2018. dec. 15. 13:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Volvoval (régivel 20 éves) a világ végére is úgy, hogy amikor kiszálltam semmi bajom nem volt. Más kocsival mindig fájt a hátam.
2018. dec. 15. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
0%

Ez erősen autófüggő.


Pl. az én lassan 30 éves mercimmel reggeltől estig tudnék vezetni vagy dugóban ülni mert nagyon kényelmes.

Míg a céges opel astra H alap üléseiben egy 150km-es utat két megállóval tudom teljesíteni annyira kényelmetlen és kikészíti a derekam!!!

2018. dec. 15. 17:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Érdekes... Ha már a H Astra szóba került. Azok sem fiatal autók már. Egy időben én is rendszeresen ilyennel toltam le napi 600km-t. Nekem nagyon kényelmes volt. Ennek is már minden irányba állítható, gerinctámaszos, kartámaszos, combtámaszos ülése van. (Persze ez nem az alapfelszereltségi ülés.) Az oldaltartás is nagyon jó. Kicsit keményebb ugyan a szivacsa, de nekem ez kifejezetten tetszett, hogy nem egy süppedős fotelban kell imbolyognom a kanyarokban. Most egy állítólag orvosi kialakítású "gerincbarát" AGR ülésekkel rendelkező 2018-as Opelem van. Abszolút nem érzem kényelmesebbnek, mint a jó öreg H Astrát. Sőt, nekem az jobb volt.
2018. dec. 16. 07:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Nem annyira az autó kora, mint inkább a rendeltetése határozza meg, mennyire fáradsz el benne. Egy kicsi, városi hepedli, ami pattog, mint kecskeszar a deszkán, nyilván hamar kikészít, míg egy nagyobb méretű, súlyú csatahajó a maga kellemesen ringó rugózásával semmi panaszt nem okoz.
2018. dec. 17. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Egy 20 éves Audi A8-ban inkább tolnék le 1000 kilométert mint egy új korzában.
2018. dec. 25. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!