Astra f inditás után lefullad?
Egyre gyakrabban előforduló hiba,hogy beinditom a kocsit és le is fullad rögtön.Viszont ha gázfröccsöt adok akkor felpörög és jár rendesen a motor.
Szerintetek mi lehet?
Legalább annyit leirhattál vona kedves kérdező,hogy benzines vagy diesel az alany?!
Egyébként meg az F Astra pont az a kategória aminél egy egyszerű dróttal ki tudod villogtatni a hibakódokat!Google a barátod a mikéntjében és a kódok értelmezésében is!☺Egyébként meg ahogy az előttem szóló is irta,sok mindentől lehet!Üzemanyagellátó rendeszerben valami hiba,hibás hőmérsékletérzékelő,régi levegőszűrő,kipufogórendszerben egy részleges dugulás,stb,stb.
Az autó benzines.Szűrők újjak,olajok-,folyadékok újjak.
Alapjárati motor szintén.
Szivató szerintem nem ludas mert akkor hideginditás gázfröccsre sem menne szerintem,csak fokyamatos gázadásra.
Én az üzemanyag szivattyúra tippeltem volna.
De ki tudja.
Majd guglizok;hisz nagy cimbi.
Nem is értem miért válaszoltál 2.
Sőt minek jársz a gyk-ra ha szabad megkérdezni?
Tán' unalomból?
Ha igen guglizz unalom elűzés céljából.
1. Kösz a választ
Kedves kérdező!Elnézésedet kérem amiért nem tudtam kielégítő válasszal szolgálni a problémádra úgy hogy még annyit sem tudtam hogy milyen motor van szerencsétlen Opelban!Valamint elnézésed kérem amiért nem másoltam be a komplett Opel hibakód táblázatot minden motorhoz a válaszba!
Egyébként meg hogy segitsek:A hibakód kivillogtatás úgy történik hogy a biztosítéktáblán van a diag csatlakozási pontja,azon kell 2 db érintkezőt összekötni egy dróttal.(hogy melyiket ez motorfajtától,évjárattól függően más)Azután gyujtást ráadni és számolni hogy hányat villog a kis hibajelző ikon a müszerfalon!Táblázatot meg találsz pl.Opelforum.hu-n vagy Opelos face.csoportokban is hozzá!Vagy elviszed és bármelyik Autóvillamosságis kiolvassa neked diag müszerrel!
De mivel írtad hogy benzines a masina így van tippem a hibára:Vagy kevés a benzinnyomás vagy el van koszolódva a fojtószelep ház!Esetleg még lehet hogy a motorhőfok érzékelő(szívósorba van,2 érintkezős csati megy rá) nem a megfelelő jelet adja hidegen az ecunak ezért nem szabályozza megfelelően az alapjáratot közvetlen indulás után!Ennyi amit igy látatlanban hozzá tudok füzni!
Ja!És hogy a kérdésedre is válaszoljak!Igen,unalomból irogatok ide,semmi segítő szándékkal!☺☺😊
Igaz megkésve de köszi a válaszod.
Lehet ha elsőnek kapom ezt a válasz akkor hasznos,de inkább hagytam a guli barátunkat és megkerestem a hibát magam.
Egész nap sz@rakodtam,de a hiba egy rossz akku cella volt.
Akku csere óta semmi problema.
Remélem hogy a gugli barátunk ezt is megtalálja majd,ha valaki keresgél
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!