Miert fustol hidegen az autom?
Az alany egy golf4 1.9pdtdi. 150le ARL motorkodos.
Az a problemam hogy ha elinditom akkor tolja a kék fustot. Megyek vele kb 50metert, akkor is nyomja a kéket. Kb. 50méter utan viszont már egyaltalan nem fustol.. Csak hidegen csinalja.. Télen nyáron. Turbo tengelye nem lóg.
Hideg inditaskor kb. 10bol 9x fustol.
Ja, es neha olyan hogy inditas utan par masodpercig nem jarna egy henger.
Egr ki van irva, de elotte is csinalta.
Amugy megy rendesen az auto, par meter utan mar abszolut nem csinalja, ha padlozom akkor se.
Kérdésben a válasz: nem jár egy henger, lehet valamelyik porlasztócsúcs már nem az igazi...
Habár ilyenkor inkább feketés füstje lenne kicsit.
Hibakódot nem dobott(delphi ds150).
Izzitogyertyara ramerek, de nyaron a 40fokba is csinalta
Értem. Ebben az esetben én bele néznék a turbó nyomó és kipufogó felöli oldalába, nem- e ott kerül olaj a rendszerbe.
Az olajad fpgy egyáltalán?
Mert ha igen, lehet olajlehúzó gyűrű, szelepszárszimmering hiba is...
Meg persze porlasztó hiba is akár.
Rendben. Olajat nem eszi. Turborol levettem a legszuro csovet, hogy megnezzem log-e a tengely. De nem volt olajos.
Egyebkent ha izzitogyertya hiba lenne akkor nyaron is csinalna?
Elvileg nem, nem csinálná. Az diesel motorok nagy része15 fok alatt nem is izzít.
A kipufogó oldal is érdekes lehet meg a kompresszor oldal a turbón.
Egy kérdés, égett motorolaj szagú a kipufogógáz, vagy csak mint az ifák régen, olyan tömény szűretlen diesel füst szag?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!