Mit gondoltok, jön még idő, hogy elmondhatóan : megbízható jó autókat kezdenek gyártani valahogy a gyártók, és nem 3 henger, meg 1 liter turbó 140 ló és társai autókat?
Az 500e km meg sem kell bontani baromságot el kéne felejteni. Soha nem gyártotak ilyen autókat, csak az idő megszépítette a"mesteremberek" emlékezetét.
Annyi igaz belőle, hogy a teljes élettartama egy kis, modern motornak rövidebb. Ezt lehet tervezett avulásnak vagy a szigorodó környezetvédelmi normáknak betudni, tök mindegy.
De egy új autó most is 5-6 évig vagy 200-250e km-ig simán gond nélkül üzemel ha nem egy vadbarom műszaki analfabéta használja, a meghibásodási számok publikusak és évről évre csökkennek - tehát egyre megbízhatóbbak az autók abban a sávban, ahol az új autó vásárló használja.
Az meg érthetően nem érdeke egy gyártónak sem, hogy 30 éves 1 milliót futott xarok hiba nélkül menjenek.
Nem tudom mit kell túlmisztifikálni ezeket a kis köbcentis turbós benzineseket....legalább bő 10éve kb minden gyartónak van már ilyen motorja,es ha az ember esszel hasznalja meg megadja neki a kötelezőket akkor nem is szokott lenni semmi égbekiáltó bajuk!
Ezek a motorok altalaban azert térdelnek le mert nyomatekosak alulnis huznak ezert jóskapista 1600-nál elvaltja mert úgy még ráadásul kevesebbet is fogyaszt.....kínoztatja alacsony fordulaton....szétterhel mindent/kokszolódik stb......aztan csodalkozik hogy meghal a gép idő elött
Szerintem a kérdező az nem a 30 éves wartburg megbízhatóságát vette alapul. Hanem pl egy 2007 es G astra 1.4 benzin motorral. 90 lóval. Simán elmegy 500 ezer kmt. Legnagyobb megbontása az egy vezérműlánc lesz esetleg.
Míg egy ezres turbós motoron 200-nál cserélhetsz turbót. 300 nál meg eldobhatod.
"Ezelőtt 25-30 évvel még sok nyugati autónak is elképzelhetetlen volt a 300 ezer km"
A nap vicce!
Bármelyik 25-30 éves Mercédesz alapból elment egymillió km-t.
"A nap vicce!
Bármelyik 25-30 éves Mercédesz alapból elment egymillió km-t."
Igen, mert 30 éve csak Mercedese volt mindenkinek ugye? Ja nem. 30 évvel ezelőtt csak a VW-k (régi Passatok, Golfok), egyes BMW-k, Audik és a Mercik voltak ilyen agyonüthetetlenek. De ezek akkor is kegyetlen drágák voltak. Az olcsóbb autók trágyák voltak akkor.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!