Jaguar X-Type vélemények?
Valószínűleg rengeteg Jaguar X-Type használó jár erre, de ha a sok válasz amit itt kapsz nem lesz elég, akkor még itt is találsz 1-2-t:
A 90-es évek végén a Ford megvette a Jaguar-t és volt egy pár olyan modell, aminek jóformán csak a neve volt Jaguar - az X-type az igazából egy átfazonírozott Mondeo.
Nem azt mondom, hogy a Mondeo rossz, hanem hogy nem ugyanaz a kategória mint egy "igazi" Jag.
ja
mondeo technika
"olcso" a szerviz
de azok a dízelmotorok egy kalap xart sem érnek
ráadásul 300.00km alattit nem találsz
Szia,
Nekem volt 2.5V6 és 3.0V6, mielőtt XF-re váltottam.
A legjobb verzió a 3.0V6 sport, manuális. A "sport" futómű / 4x4 hajtása zseniális, hátul tol 60%-ban és foggal-körömmel kapaszkodik, csúszáskor is kontrollálva, olyan, mint egy nagy felnőtt játékszer, 100% mosoly faktorral. Az ADAC 0 - 5 -ös német skálán 0.7-et adott stabilitásra/kanyarképességekre, ami nagyon magas náluk.
A 2.5V6 annyit fogyaszt mint a 3.0V6 (Bp: 13.5l/100km városban) és gyenge az autó karakteréhez. Automata váltóval ne vedd, ez az autó manuálissal adja azt, amit elvársz tőle; zseniális és mellé egész keményen kell kézben tartani, határozott szerkezet.
A rossz hír, hogy 3.0V6 manuális nagyon ritka, ha feltűnik 1 nap alatt megveszik.
Amire vigyázz;
- xenon lámpával érdems, mert a reflektora kicsi, halogénban gyenge fényű
- a dönthető hátsó ülés opció volt, nincs mindben, viszont fontos praktika
- a 4x4 osztóművét szakértő nézze át, legészékenyebb része az autónak, cseréje drága
Ezek öreg autók, prémium megoldásokkal, ezért nehéz szerelni, ha bármi problémát látsz a kiszemelt példányon, akkor ne vedd meg.
Egy ilyen autó fenntartására jellemző, hogy 15-16 évesen 1-2mFt, de 5 év alatt pont ennyit fogsz rákölteni szerelésre, akkor is ha igazán semmi baja.
3 fő felszereltségi szintje volt, bőrrel, automata klímával érdemes megvenni, az érintőképernyős középkonzol 2002 környékén még nem volt túl kiforrott, azt nem érdemes.
Futóműből a sport verzió kötelező, mert a sima picit billegős, puha. A sport verzió ismertető jegye, hogy a lökhárítókban nincs króm csík, a sportban szimplán csak keményebbek a Bilstein gátlók ennyi a különbség, az a beállítás pont jó az autóhoz. Bármit mond majd a nepper, a króm csíkos lökhárítós NEM sport futóműves.
Sok szerencsét a kereséshez !
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!