Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Jaguar X-Type vélemények?

Jaguar X-Type vélemények?

Figyelt kérdés
Piszok jól néznek ki, valaki tudna írni valamit róluk, milyen autók. Milyen motorral érdemes venni, milyen árban vannak, megbízható-e, fenntarthatóság, vezetési élmény stb.

#autó #prémium #Jaguar #Jaguar Y-Type
2018. nov. 6. 21:58
 1/8 anonim ***** válasza:

Valószínűleg rengeteg Jaguar X-Type használó jár erre, de ha a sok válasz amit itt kapsz nem lesz elég, akkor még itt is találsz 1-2-t:

[link]

2018. nov. 6. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
0%
Szerintem meg pont, hogy nem néz ki jól. Azzal a 4 pici körlámpával ahogy még a motorháztetőn is végig ilyen sávokba kitüremkedik, olyan mint egy pók. Nekem inkább gusztustalan.
2018. nov. 8. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Hát ez szubjektív, hogy kinek mi a szép, szerintem az.
2018. nov. 8. 19:31
 4/8 anonim ***** válasza:

A 90-es évek végén a Ford megvette a Jaguar-t és volt egy pár olyan modell, aminek jóformán csak a neve volt Jaguar - az X-type az igazából egy átfazonírozott Mondeo.


Nem azt mondom, hogy a Mondeo rossz, hanem hogy nem ugyanaz a kategória mint egy "igazi" Jag.

2018. nov. 16. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

ja

mondeo technika

"olcso" a szerviz

de azok a dízelmotorok egy kalap xart sem érnek

ráadásul 300.00km alattit nem találsz

2018. nov. 17. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Hogy Mondeo alapokra gyártották, azt lehet hátrányként felfogni, de végül is, ez valamilyen szinten előny is. Gondolok itt a szervízköltségekre elsősorban. Azért a minőségérzet belül még így is magáért beszél (képek alapján), maga az autó pedig szerintem gyönyörű. Egyébként benzinesben gondolkodok, szóval a sokat futott dízelekkel nem tudtok megijeszteni :D
2018. nov. 19. 14:23
 7/8 Isti1976 ***** válasza:

Szia,


Nekem volt 2.5V6 és 3.0V6, mielőtt XF-re váltottam.


A legjobb verzió a 3.0V6 sport, manuális. A "sport" futómű / 4x4 hajtása zseniális, hátul tol 60%-ban és foggal-körömmel kapaszkodik, csúszáskor is kontrollálva, olyan, mint egy nagy felnőtt játékszer, 100% mosoly faktorral. Az ADAC 0 - 5 -ös német skálán 0.7-et adott stabilitásra/kanyarképességekre, ami nagyon magas náluk.


A 2.5V6 annyit fogyaszt mint a 3.0V6 (Bp: 13.5l/100km városban) és gyenge az autó karakteréhez. Automata váltóval ne vedd, ez az autó manuálissal adja azt, amit elvársz tőle; zseniális és mellé egész keményen kell kézben tartani, határozott szerkezet.


A rossz hír, hogy 3.0V6 manuális nagyon ritka, ha feltűnik 1 nap alatt megveszik.


Amire vigyázz;

- xenon lámpával érdems, mert a reflektora kicsi, halogénban gyenge fényű

- a dönthető hátsó ülés opció volt, nincs mindben, viszont fontos praktika

- a 4x4 osztóművét szakértő nézze át, legészékenyebb része az autónak, cseréje drága


Ezek öreg autók, prémium megoldásokkal, ezért nehéz szerelni, ha bármi problémát látsz a kiszemelt példányon, akkor ne vedd meg.


Egy ilyen autó fenntartására jellemző, hogy 15-16 évesen 1-2mFt, de 5 év alatt pont ennyit fogsz rákölteni szerelésre, akkor is ha igazán semmi baja.


3 fő felszereltségi szintje volt, bőrrel, automata klímával érdemes megvenni, az érintőképernyős középkonzol 2002 környékén még nem volt túl kiforrott, azt nem érdemes.


Futóműből a sport verzió kötelező, mert a sima picit billegős, puha. A sport verzió ismertető jegye, hogy a lökhárítókban nincs króm csík, a sportban szimplán csak keményebbek a Bilstein gátlók ennyi a különbség, az a beállítás pont jó az autóhoz. Bármit mond majd a nepper, a króm csíkos lökhárítós NEM sport futóműves.


Sok szerencsét a kereséshez !

2018. nov. 30. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim válasza:
Nekem egy 2.0 D van, szeretem, nem panaszkodom. 😊
2018. dec. 11. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!