Hogyan lehetséges egyedi építésű autók papírozása Magyarországon, vizsgáztatás, közlekedés a mindennapokban forgalmi elvétel nélkül? (pl Audi s1, amit imádok)
Az érdekelne az NKH-nál hogyan lehetséges az itt Magyarországon a Magyar rendőrséggel, hogy egy félbevágott kocsi, aminek kevesebb 20 centivel a tengelytávja gyárihoz képest újra össze illesztve, csövezve, 3-5x nagyobb teljesítményű korának/márkának megfelelő motorral ellátva "le van papírozva", jön megy és nem veszik el a forgalmit. Full hivatalos.
Amikor van eset arra, hogy egy 3 ágú saját típusú kormányért elveszik a forgalmit. Legjobban a műszaki érdekelne én úgy látom, hogy ez protekcióval lehetséges csak.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Hivatalosan úgy működhet, hogy olyan szakember csinálja, aki tud mübizonylatot adni az átalakításokról.
Ilyen nem sok van, de nem is nulla... más kérdés, hogy olyan van-e közöttük, aki karosszéria szétvágás-összerakás szinten elvállal átalakítást.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!