Lada 2103. Kocka.1500-as láncos motor. És a a gond hogy elindítom és a sarut leveszem gáz adásnál durrog. És feszabájzot cseréltem. És nem pörög ki. Alapjarat van. Mi lehet a baj?
A 2103 nem kocka, de legalább az 1500-as láncos motor stimmel. Viszont azt nem értem, miért veszed le az akkusarut indítás után. A korabeli szakirodalomból nem rémlik ilyesfajta hibadiagnosztikai módszer, sőt, ezt kifejezetten tiltották a dinamón nevelkedett szerelőknek. Igaz, azóta minden bokorban internetdiplomás fotelmérnökök teremnek és a fórumokon mondják meg a tutit.
Szóval: meg kellene próbálni, hogy az elektromos rendszert a gyári formájában használod, vagyis indítás után nem kötöd ki az akkut. Ha így működik a gyújtás (a durrogás arra utal, hogy vannak bajok a szikrával), akkor nincs számottevő hiba.
Ja, olyan hogy feszabàjzó nincs!!!
Fesz. szabályzó.
Ez a feszültség szabályzó rövídítése. Ly-vel.
Kezdjük ott, hogy ilyen autó "Lada 2013 kocka 1500-as láncos motor" nem létezik.
A 2103-as motorja valóban 1500ccm és láncos, de azt úgy hívjuk, hogy ikerlámpás.
A kocka Ladának a 2105-öst és a 2107-est nevezik.
Másik:
Szerintem a töltés ellenőrzéséhez a legostobább megoldás a saru levétele, járó motornál. (az egyenirányító diódák nem nagyon szeretik)
Továbbá:
Ha a motor nem pörög ki, nézd meg a porlasztót, ha durrog, akkor inkább a gyújtásnál keresgélj.
Ha lehet, döntsd el hogy mikor, melyik hibát akarod orvosolni, és ne egyszerre csinálj mindent.
Bele lehet gabalyodni. ;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!