Hidrotőke után is kopog a motor. Miért van ez?
Figyelt kérdés
Van egy Opel Astra H típusú autóm, minek előttem nem igen volt gazdája, az olaj szörnyű volt, ami benne volt, már össze volt állva. Olajcsere után 2x át lett mosva a rendszer, új szűrők, hidrotőkecsere lett de még azóta is kopog. A vezérlés cserélve lett, minden át lett nézve, de hiába. Nem jó a szelephézag? Nem megfelelő olaj lett beletöltve? Esetleg gyárilag selejtes hidrotőke? (Az autót nem én szereltem, szerelőnél volt. A kocsi pontos adatai: Opel Astra H 2004 1.4 Z14XEP) A válaszokat pedig köszönöm előre is.2018. okt. 30. 19:48
11/12 anonim válasza:
Azért arra kíváncsi lennék, hogy végezték el a hibafeltárást? Szétkapták a motort?
Fülre, meg sztetoszkóppal sem merném biztosra állítani, pedig hallottam már párat.
A hajtókarcsapágy amikor már melegen is kopog, rövid úton tönkre fog menni és viszi magával a főtengelyt meg a hajtókart is. Rosszabb esetben, mint előttem írták, megszorul, eltörik a hajtókar és kiüti a blokk oldalát.
12/12 A kérdező kommentje:
A dugattyút és a ajtókart összekötő csapszeg kattog a motorban, nem tudom, kell-e cserélni a dugattyút és a hajtókart, de csak bizakodom, hogy elég lesz a csapszeget, meg ha van ott csapágy, azt is, a következő héten megy szerelőhöz. Mivel a kocsim rendszáma PIZ ezért én már csak PIZ nyelőnek hívom... :)
2018. nov. 30. 23:06
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!