Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az auto mint elvezeti cikk,...

Az auto mint elvezeti cikk, vagy kozlekedesi eszkoz?

Figyelt kérdés

Sziasztok, erdekel a ti nezopontotok, allasfoglalasotok abban a kerdesben, hogy hogyan tekintunk az autonkra.

En szemely szerint elvezeti cikknek tekintem a kozep es felsokategorias autokat, kulonosen a BMW autoit. Mig egy ismerosom szerint csak nagyzolas.. es az auto semmi masra nem jo csak a nehezen megkozelitheto helyek problemait hidalja at, es A-B visz, es erre tokeletesen eleg egy alsokategorias kis auto is a lenyeg hogy megbizhato legyen.



2018. okt. 20. 19:28
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
75%
szia kedves kérdező! :) az én esetemben a nézőpontom az,hogy élvezeti cikk és közelekedési eszköz is! szeretem imádom az autómat és élvezem ahogy közlekedek vele stb,mellesleg eljutok B-ból-B-be . szeretem szépítgetni,foglalkozni vele,fotózni,közlekedni vele és mivmenetbiztos így a napi használatra teljesen alkalmas. úgy h élvezeti és közlekedési is..:) de ez mindenkinél máshogy játszik.
2018. okt. 20. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
75%

Az én véleményem is az, hogy is-is!

Persze volt már olyan autóm, amire csak közlekedési eszközként tekintettem (pl. Ignis), de a mostani 1 hónapos autómat már élvezeti cikknek IS tekintem.

2018. okt. 20. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:

Lenyegeben elfofadom ismerosom erveleset mert az is egy fontos szempont, de szerintem az autozasnak arrol kellene szolnia, hogy az utazas soran elmenyeket kapjunk, amit egy nagyobb gazfroccs egy elozes, a tapadas, a biztonsag, a kenyelem amit mondjuk egy 330xd vagy 530 meg tud adni, es nem kimeredten szallni ki 130km utan egy daewo matizbol.


Fontos, nem celom ezzel megbantani senkit es nem a kis autok lenezese a lenyege ennek a kiirasnak hanem valaszt szeretnek kapni, hogy miert veszik az emberek a kis autokat amikor kenyelmetlenek, szerintem nem is gyorsulnak tehat nem igazan biztonsagosak, varosba tokeletes.. de rengeteg van kint fouton autopalyan is ilyenbol mint ford ka.. matiz, punto, bmw 1.


Az alacsonyabb ar mellett legyszi ne erveljetek mert, szerintem nem igazan van elteres 3.6millaert es 4 millaert is lehet mar kapni normalis kombikat szedanokat, amikben 2 literes 140 160 180LE motorok vannak, es az ilyen kis 1.1literes 60LE autok is hasonlo arban mozognak.


Koszonom.

2018. okt. 20. 19:45
 4/11 Beviz Elek ***** válasza:
100%

Azt ugye tudjuk hogy nem vagyunk egyformák, sokaknak egy elkerülhetetlen közlekedőedény az autó. Az ilyenek jellemzően nem is tudnak vezetni csak ismerik a szabályokat.


Nekem élvezeti cikk, sokkal jobb és egészségesebb mint a drogok. Abban viszont nem értek veled egyet hogy csak egy sok lóerős presztizsmárka lehet élvezeti cikk. Számomra ez nem a gyerekkori autóskártya hogy melyiknek jobb a gyorsulása, végsebessége vagy több a lóerője, ezzel megmutatva hogy nekem van a legfszább kocsim bibibí. Nem érdekel hogy egy gázfröccsre kidobja a seggét és a 16 éves csajok bugyija nedvesedjen emiatt.


Engem az érdekel hogy amikor beleülök jól érezzem magam, amikor visszanézek rá tetszen amit látok, amikor bekapcsolom a zenét elfelejtsem minden problémámat, az úton pedig azt csinálja amit akarok. Igen, a futóművel és a zenével foglalkoztam a legtöbbet.


Tudnék venni egész jó autót, de a 21 éves középkategóriás japánban tökéletesen érzem magam. Ha úgy hozná a sors, egy ennyi idős Swifttel sem derogálna rohangálni.

2018. okt. 20. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:

Egy drágább bmw az erőforrásból és hátsókerék hajtásból adódóan, sok mindenre használható, egy H Astra nyilván célautó, másra nem igazán való, hiába van belőle 105 lóerő feletti is.


Ha a keresetem engedné, én sem ragadtam volna le kizárólag a gyorsasági motoroknál mert szép dolog a 185-200 lóerő hátsó keréken, de ez csak szezonális élvezeti forrás... Elfogadnék egy izmosabb hátsó kerekest, vagy összkerekest 300 lóerőtől felfelé.

2018. okt. 20. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
100%
Az autó a ház után mindenki számára a legértékesebb tárgya, és a legjobban becsüli, óvja, stb. Státusszimbólum is, ezen kár vitázni, mindig is így volt. Nagyon szűk az a réteg, aki csak közlekedőedénynek veszi az autót, ők azok, akik Lada Grantát, meg hasonlókat vesznek. Aki már legalább egy Octaviát vesz, annak már van egy minimális igénye, hogy élvezeti cikk is legyen az autó. Mert bármennyire is fura, már egy Octavia is elég mindenre. Aki meg egy fullos, erős Audi A6-ost vesz, mint én, ott egyértelmű, hogy nem csak kizárólag egy közlekedőedény kell.
2018. okt. 20. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:
Nagyon jofej emberek vagytok, koszonom a valaszokat, mindenkinek ment a zold kezecske, es jol esik olvasni, hogy nem csak en gondolkozom igy. :)
2018. okt. 20. 20:47
 8/11 anonim ***** válasza:

Szerintem ez attól függ, hogy kit mennyire érdekel az autós téma.

Vannak, akiknek tényleg csak a tömegközlekedés kényelmesebb és gyorsabb alternatívájának kell a kocsi. Rengeteg ilyet látok. Akit meg jobban érdekel, annak nyilván élvezeti cikk is.

Nekem pl nincs drága nagy autóm. Mégis akár egy hétvégi lemosás az udvaron nem szükséges nyűg, hanem szeretem csinálni. Más pedig ha már nagyon piszkos az autó, legfeljebb egy benzinkúton lemosatja 5 perc alatt a gépi mosóban. Hétvégén pedig horgol vagy valami mást csinál, amiben örömét leli.

2018. okt. 20. 23:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

Ahogy sokan mondták, nagyon személyfüggő.


Én leginkább úgy fogalmaznám meg, hogy bármelyik autó lehet élvezeti cikk is, hiszen lehet, hogy valakinek csak egy ezeréves Swiftre futja, de kipofozza, foglalkozik vele és szereti is vezetni, viszont abban az árfekvésben előfordul az is, aki tényleg csak azért vesz autót, hogy eljusson A-ból B-be, és nem zavarná, ha a jövőben csak önvezető autók lennének.



A közép- és felsőkategória viszont már részben mindenképpen élvezeti cikk, hiszen egy adott ponton túl elengedhetetlen a műszaki érdeklődés, a járművek szeretete. Aztán, hogy konkrétan kinek mi ebben az élmény és élvezet, azt megint embere válogatja; van aki az esztétikai élményt keresi, van akinek a státusszimbólum mivoltuk miatt jönnek be a prémium autók, van aki a teljesítményt várja el, megint más a kütyüket, a felszereltséget, stb. Természetesen ezen szempontok tetszés szerint keveredhetnek is.


Hogy a magam nevében beszéljek, én elsősorban repülőpárti vagyok, de ha valaki egy közlekedési eszközre élvezeti cikként tekint, akkor jó eséllyel valamilyen szinten a többi is közelebb áll a szívéhez, mint egy átlagembernek.


A repülőkben én nagyon szeretem a komplex rendszereket, az előre gondolkodást, az út megtervezését, azt, hogy sok technikai eszköz áll rendelkezésedre egy modernebb kisrepülőben is akár, ami, ha jól tudod használni őket, mind-mind a kezed alá dolgoznak. Éppen ezért, nálam fontos a megbízhatóság, a felszereltség, hogy nagy távolságokra is kényelmesen lehessen használni az autót, lehetőleg ne kizárólagosan érintőképernyővel lehessen kezelni, hanem legyenek fizikai gombok is, stb. A teljesítmény, a gyorsaság és a magas esztétikai értékű kidolgozottság annyira nem fontos nekem.

2018. okt. 21. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
Én most vettem új autót. Ha csak közlekedő edény kellett volna akkor elég lett volna egy Dacia is. De mivel egy 250kmes úton is szeretném élvezni, Kia ceedet vettem. És ha megengedhettem volna, vettem volna még drágább kocsit is.
2018. okt. 24. 07:05
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!