Igaz, hogy Volvo-t csak 2005-ig szabad venni az utánna lévők kínai sz@rok?
#8 " Sőt, pont 2005 után kezdték el a Volvónál a saját gyártású motorokat erőltetni, nem szemét PSA meg Renault dízelekkel baszkódni."
Amíg ford kézben volt addig PSA dízelek voltak a volvoban a D5-ön kívül. Benzinben pedig ford fejlesztésű benzinesek, kivétel a sor5-öt és ennek a turbós változata. (ami a focus rs-ben is volt)
Mit adtak nekünk a Kínaiak? :D
Maradjunk annyiban, hogy a Geely nem véletlenül önti a pénzt a Volvoba, nagyon sok dolgot át tud venni onnan: know how,a safety center eredményei. Egyáltalán mem az a kínaiak célja, hogy kici ócó Volvok készüljenek, hanem hogy a Volvo úgy tudjon terjeszkedni hogy közben húzza magával a Geelyt is. Legújabb Geely SUV törésteszten simán hozza az európai normákat, pedig ez a kínai gépekre egyáltalán nem jellemző!
A Volvo 2005 után is jó. A V40/S40 2005 előtt viszont szar volt :D
Sőt 2005 után lett csak igazán jó, ekkora nőtték ki a 90-es végén indult modernizálódás és útkeresés hülyeségeit.
Ami nekem fontos a kocsiban: én még soha nem karamboloztam, de már jöttek nekem páran hàtulról és olyan az autó mint egy tank. A másik, hogy elém ugrott egy őz országúton, és a kocsi simán vette a szarvastesztet élesben, baromi stabil az útfekvése.
Ami nem tetszik a kocsiban, hogy a régi S40-esek rozsdásodnak a kerék mellett mindenhol (a szerelőm szerint ez típusjellemző), meg hogy az 1.6-os motor kicsi ehhez a súlyhoz.
Egyébként én se hiszek abban, hogy az újabb modellek ipari hulladékok lennének.
"Az igazából Peugeot motor, onnan kapta a Ford és a Volvo :D Kicsit keszekuszák a szálak."
Az 1.6 Zetecnek mi köze van a Peugeothoz?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!