Nem lenne jobb pl az audinak "kilépni" a Volkswagen csoportból?
Figyelt kérdés
Nem vagyok jártas a témában, de nem értem, hogy hogyan lehet a Volkswagené olyan autómárkák, mint az Audi, Skoda, stb..
Azért egy audi sokkal nagyobb márkának számít mint a VW, legalábbis én így hittem.
2018. okt. 12. 21:05
1/12 anonim válasza:
:) Ez nem egy gyülekezet, hogy ki lehessen lépni belőle. Az úgynevezett Volkswagen-csoport portfólióját képezik ezek a márkák, azon belül is pl. a Volkswagen márka vagy az Audi, amiket említettél. Tudatosan pozícionálják az autóikat a vásárlóknak: a VW-ek a kis-közepes pénzűeknek, Audi a gazdagabbaknak, stb. Ez így van jól kitalálva. Ha a Porsche csinálna családi autót, a brand értéke nem érne annyit mint most, ezért van helyette a Volkswagen csoportnak a VW márka, ezen keresztül adják el a kisautókat, meg a városi autókat. Lebutított példa, de remélem így érted.
2/12 anonim válasza:
Az audi azert lett nagy marka mert a vw vezetese ugy dontott ezen a neven arulja a felso kategorias autoit.
3/12 A kérdező kommentje:
Igazából azt nem értem, hogy a névadó mért egy csoporton belüli kisebb autómárka?
2018. okt. 12. 21:21
4/12 anonim válasza:
Azért a VW a névadó, mert ő vette meg a többi céget (Skoda, Seat, Audi stb.) és nem fordítva. Innentől kezdve úgy hívja őket ahogy akarja és azt csináltat velük amit akar. A csoporton belül más-más lemezruha alatt 80%-ban ugyanaz a technika dolgozik és ezzel rengeteget spórolnak.
5/12 anonim válasza:
Szinte mindig igy van.
Toyota -- lexus
Ford - lincoln
Honda - acura
Nissan - infinity
Citroen -- ds
Fiat - maserati
6/12 anonim válasza:
Ennyi erővel írhattál volna Fiat konszernt, mert oda a Ferrari tartozik.
7/12 anonim válasza:
Ha nem érné meg a dolog létre se jött volna a felvásárlás.
8/12 anonim válasza:
A Volkswagen jelen esetben nem az autómárka, hanem a konszern neve. És nem csak az Audi tartozik ide, hanem a Lamborghini, Porsche, Bentley, Bugatti, és hasonló olcsó autók. És mint láthatjuk, nem jelent nekik hátrtányt a konszern, sőt, hatalmas előny, mert gyakorlatilag végtelen pénzzel rendelkeznek. A Bugatti pl nem is létezne a VW nélkül, mert minden Bugatti legyártása többe kerül, mint amennyiért eladják. Tehát csak jófejségből gyártják. Vagy Audiból nem létezne Hurracan alapú Audi R8 szupersportkocsi, V10es szívómotorokkal, meg ilyenek.
9/12 anonim válasza:
Sőt a MAN és a Scania is hozzájuk tartozik. Amúgy köszi, srác ,most már tudom, hogy a Nissanhoz tartozik a Infinity :).
10/12 anonim válasza:
Nem. Röviden és tömören. Így ugyanis, konszernben a fejlesztési költségek alacsonyabban tarthatók. Az Audi amúgy is a VW-ból nőtt ki, mindenki tudja ezt és el is fogadja. Nincs szükség arra hogy lerázzák a nem kékvérű szülőt. A VW modellstratégiája nagyon is jól van kitalálva, de ezt a számok támasztják alá legjobban. Ott van pl a DS ami ma már önálló márka, de a Citroen ott van mögötte és ki sem tud vonulni. Na és hol tartanak ők? Oké, nem olyan régi a márka mint az Audi, de nem is látszik hogy valaha igazi prémium márka lehetne belőle. Ahhoz sok-sok Citroentől független modellnek kell sikerrel szerepelnie. Ezt az utat az Audi végigjárta. Nem volt rövid.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!