Tiko probléma? Tippekre, segítségre lenne szükségem!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha volna a közelben olyan szerviz, elvinném. De azt az utat már végigjártam, nem is egyszer. Nem ez az első autóm. Pl. a tiko karburátorhoz kevés szaki ért, és aki ért is valamelyest, az is távol van tőlem.
Olyan embertől várok segítséget, aki már találkozott ilyen problémával, és sikerült neki megoldania!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Pedig az valószinüleg gyujtás hiba lesz!Nézd át a gyertyakábeleket,a trafora menő vezetékeket,a trafótól a gyujtáselosztóra menő vezetékeket is!Ha jól sejtem ez még a megszakítós gyujtású járgány!Az elosztófejben kell lennie egy megszakitónak(egy kis fém alkatrész amin van egy érintkező,aminek a másik felét a vezérműtengely mozgatja ha forog a motor!)Azt az érintkezőt is tisztitsd meg finom csiszpapirral!Valamint az elosztóban van,vagy mellè csavarozva vab egy kondi is.Azt is nézd meg nincsennek e rajta égésnyomok,valamint annak is pucold meg az érintkezős részét!Mindezeket szigorúan kikapcsolt gyujtás mellett!!
Valamint nézd meg hogy amikor rángat majd leáll,nem e forró a gyujtótrafó!Ha igen,az baj!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!