Luxus volna ezzel melóba járni?
Kicsivel hamarabb kezdené el a téli álmát, mint a 125-ös robogóm, egyrészt a teljesítmény miatt, már a mostani idő is hideg lenne azoknak a gumiknak, robogón ezzel nem foglalkozok mert ha érzem hogy csúszik a hátulja a nyirkos aszfalton, akkor nem húzom neki a gázt annyira.
Fenntartása kicsivel olcsóbb mint egy nagyobb autóé(teljesítményben), és azért nem kell minden apróságért szerelőhöz vinni, ahogy azt egy korszerűbb autónál szokás pl fékbetétet sem lehet cserélni csak úgy a kertben, máskülönben hibakóddal fogad a rendszer.
Attól függ hol ingázol. Ha Budapest és környéke, akkor abszolút nem praktikus.
Saját tapasztalat. Eddig messze a legélvezetesebb ingázásaim a kis 125ös supermotommal voltak anno. Utána lett 650es túraenduro, még az is OK volt, mert jól elforgatható a kormány, és nem túl széles a motor sem (1 henger). Utóbbi pár hónapot 900as túra(sport) motorral ingáztam, és nem olyan jó. Elviselhető, de többet fogyaszt, nehezebb vele manőverezni kocsik között, emiatt az élvezet is kisebb. Az elveszett élvezetet meg úgy próbálom néha visszaszerezni, hogy állat módjára vezetek, pedig eddig abszolút idegen volt ez tőlem és nem hittem volna magamról, hogy ezt a hatást váltja ki.
Ezek az ellenérvek egy gyorsasági motoron szerintem hatványozottak, azaz én biztos nem akarnék egy ezres vagy akár 600-as gyorsasági motorral ingázni. Amúgy sem szeretik az alacsony fordulatot, állandóan kuplungot kéne csúsztatnod, nem tudnál sávok között váltani, ha beragadsz előresorolás közben, mert a kormány alig elforgaható. Illetve 200 kg fölött van, ami szintén nem kedvez ilyen körülmények között.
Ha nem Pest megyében ingázol és nincsenek ott dugók, akkor sokkal alkalmasabb.
Az. Asszem hogy a 2015-ösben nincs semmilyen elektronika (ABS, ASR) szóval a hideg (15 fok alatt) tényleg felejtő.
"Fenntartása kicsivel olcsóbb mint egy nagyobb autóé(teljesítményben), és azért nem kell minden apróságért szerelőhöz vinni, ahogy azt egy korszerűbb autónál szokás pl fékbetétet sem lehet cserélni csak úgy a kertben, máskülönben hibakóddal fogad a rendszer."
Ez nagyjából hüjeség ahogy van. Nem olcsóbb fenntartani, mert eszi a láncot, fékbetétet, gumit, és ezek brutál drágák egy kommersz autó alkatrészáraihoz képest és kb. max fékbetétet tudsz rajtuk otthon cserélni. Melóba járni tehát valóban luxus vele. Ha csak a dugót akarod megúszni akkor arra vannak racionálisabb vasak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!