Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Luxus volna ezzel melóba járni?

Luxus volna ezzel melóba járni?

Figyelt kérdés

[link]


Kicsivel hamarabb kezdené el a téli álmát, mint a 125-ös robogóm, egyrészt a teljesítmény miatt, már a mostani idő is hideg lenne azoknak a gumiknak, robogón ezzel nem foglalkozok mert ha érzem hogy csúszik a hátulja a nyirkos aszfalton, akkor nem húzom neki a gázt annyira.

Fenntartása kicsivel olcsóbb mint egy nagyobb autóé(teljesítményben), és azért nem kell minden apróságért szerelőhöz vinni, ahogy azt egy korszerűbb autónál szokás pl fékbetétet sem lehet cserélni csak úgy a kertben, máskülönben hibakóddal fogad a rendszer.


2018. okt. 4. 22:21
 1/6 anonim ***** válasza:
8%
Ez a motor nem tud valamit amit egy autó igen! Megvéd a hidegtől, esőtől,széltől. Egy trabantot is többre tartok mint egy motort amin odafagysz télen
2018. okt. 5. 00:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
MInek ehhez videot linkelni?:D Gondolom " menőbb " mint betüvel kiírni.
2018. okt. 5. 02:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
50%
Attól függ mennyit keresel ha fel milla fölött akkor nem ha 300-500 között akkor talán belefer ha 300 alatt akkor még nem engedhet edd meg magadnak
2018. okt. 5. 03:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Attól függ hol ingázol. Ha Budapest és környéke, akkor abszolút nem praktikus.


Saját tapasztalat. Eddig messze a legélvezetesebb ingázásaim a kis 125ös supermotommal voltak anno. Utána lett 650es túraenduro, még az is OK volt, mert jól elforgatható a kormány, és nem túl széles a motor sem (1 henger). Utóbbi pár hónapot 900as túra(sport) motorral ingáztam, és nem olyan jó. Elviselhető, de többet fogyaszt, nehezebb vele manőverezni kocsik között, emiatt az élvezet is kisebb. Az elveszett élvezetet meg úgy próbálom néha visszaszerezni, hogy állat módjára vezetek, pedig eddig abszolút idegen volt ez tőlem és nem hittem volna magamról, hogy ezt a hatást váltja ki.


Ezek az ellenérvek egy gyorsasági motoron szerintem hatványozottak, azaz én biztos nem akarnék egy ezres vagy akár 600-as gyorsasági motorral ingázni. Amúgy sem szeretik az alacsony fordulatot, állandóan kuplungot kéne csúsztatnod, nem tudnál sávok között váltani, ha beragadsz előresorolás közben, mert a kormány alig elforgaható. Illetve 200 kg fölött van, ami szintén nem kedvez ilyen körülmények között.


Ha nem Pest megyében ingázol és nincsenek ott dugók, akkor sokkal alkalmasabb.

2018. okt. 5. 12:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Az. Asszem hogy a 2015-ösben nincs semmilyen elektronika (ABS, ASR) szóval a hideg (15 fok alatt) tényleg felejtő.


"Fenntartása kicsivel olcsóbb mint egy nagyobb autóé(teljesítményben), és azért nem kell minden apróságért szerelőhöz vinni, ahogy azt egy korszerűbb autónál szokás pl fékbetétet sem lehet cserélni csak úgy a kertben, máskülönben hibakóddal fogad a rendszer."

Ez nagyjából hüjeség ahogy van. Nem olcsóbb fenntartani, mert eszi a láncot, fékbetétet, gumit, és ezek brutál drágák egy kommersz autó alkatrészáraihoz képest és kb. max fékbetétet tudsz rajtuk otthon cserélni. Melóba járni tehát valóban luxus vele. Ha csak a dugót akarod megúszni akkor arra vannak racionálisabb vasak.

2018. okt. 5. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Semmi extra, olcsón lehet venni 10 éves GSX-Rt is, ami majdnem úgy néz ki mint ez. Menő nagyon, az biztos, de bírja a napi használatot is, és szerintem nincs is ezzel semmi gond. De télre nem jó a sportmotor.
2018. okt. 5. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!