A problémásnak tartott autókat hogyan kell elképzelni? Roverok, Renaultok, gond nélkül elmennek tízezer kilométereket, és csak néha-néha szarik be rajtuk valami, vagy szinte minden hónapban tönkremegy?
A legmegbízhatóbb konstrukció is lehet betegágy, ha analf.béta tulaj hajtja, és egy gyengébb is lehet élhető.
A Rover és Renault pedig nem problémásabb, mint egy N-es motorkódú BMW E46.
A "problémás" autókat úgy kell elképzelni, hogy normál szerelő el sem vállalja a javításukat, mert állandóan nála reklamálsz majd, pedig nem ő tehet róla ha újra és újra ledöglik majd benne valami.
A márkaszerviz az elvállalja, de horror árakon.
A szomszédomnak pl. Jaguárja volt, de többet állt a háza előtt a szervíztől cserekocsiként kapott Suzuki, mint a saját autója.
Inkább apróbb probléma szokott lenni az említett autókkal olyan 20 ezrenként. Megveszed ugye és költesz rá mert olaj év vezérléscsere. 20e km után például tönkremegy az üzemagyagpumpa. Akkor az 15-20 ezer. 20e km után a termosztát. Az se drága. Megint 20 után megint valami.
Na pont a BMW egy olyan márka amiben szinte MINDEN példányával (mindegy mennyi henger) kijön előbb vagy utóbb valami NAGY probléma. Szemben az említettekkel amikben inkább kisebb és olcsóbb hibák szoktak keletkezni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!