Gyors összefoglalás?
Akkor mik a további kérdéseid?
Mert a leírásodban leírt kérdéseidet megválaszolta.
Egyébként az nem nyomás, hanem kompresszió.
Miután begyulladt a benzin-levegő keverék a dugattyú elkezd lefelé irányuló mozgást végezni, a dugattyút a hajtókar köti össze a főtengellyel, ami a lendkerékben végződik. A lendkerék után pedig a hajtáslánc következik.
Ha első kerekes akkor kuplung, váltó, féltengelyek.
Ha hátsó kerekes akkor kuplung, váltó, kardántengely, differenciálmű, féltengelyek.
Ha összkerekes, akkor ezek kombinációja a sorrend.
#4: Tehát elsőkerekesben nincs differenciálmű? Érdekes.
Kérdező:
A nyomás lenyomja a dugattyút, a dugattyú a hajtókart, a hajtókar megforgatja a főtengelyt, a főtengely a lendkereket, a lendkerék a kuplungtárcsát, a kuplung a váltót, a váltó megváltoztatja a fordulatszámot a fokozatnak megfelelően, majd meghajtja a differenciálművet, a differenciálmű lehetővé teszi, hogy úgy hajtsa a két féltengelyt, hogy azok eltérő sebességgel forognak, a féltengelyek végén pedig a kerekek csücsülnek.
#4!
Ha lehet, ne vállalj műszaki ismeretek oktatást. :)
Valóban, azt kifelejtettem.
Remélem fel is állt örömödben.
Tévedsz!
A negatív dolgok nem hoznak lázba. ;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!