Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 1998-as évjáratú 1200köbcentis...

TheCilOo98 kérdése:

1998-as évjáratú 1200köbcentis Fiat Punto, nagyon meg lett hajtva hosszú távon, kék füstje van és mintha nem járna az egyik henger, mi lehet a baja?

Figyelt kérdés
1998-as évjáratú 1200köbcentis Fiat Punto, kék füstje van, gondolom valahol olaj kerül az egéstérbe vagy az üzemanyagba, és olyan mintha nem járna az egyik henger, vezérlést állítottam rajta, nem segített, olaj szűrőt és olajat cseréltem, ez sem segített, mi lehet a baja? Ha tippelhetnék beégett valamelyik szelep, mert nagyon meg lett hajtva hosszú távon, a kuplung és a féktárcsák Sz*rrá koptak, szóval lehet szelep hézagot kellene állítani vagy szerepet cserélni, aki jobban ért hozzá, nem tudná megmondani ennyiből, hogy mi lehet a baja?

2018. szept. 21. 11:06
 1/7 A kérdező kommentje:
A fékbetétek lettek csontig elkoptatva* elnézést, elírtam!
2018. szept. 21. 11:09
 2/7 anonim ***** válasza:
Egy 20 éves Fiatot így lehet hazavágni. Vegyél egy papír nélkűlit jó motorral vas áron, tedd át a motort, a többit pedig add le újrahasznosításra. Így a pénzednél maradsz, és lesz egy használható autód. Ha motorfelújításon gondolkodsz, akkor inkább add el így, tedd hozzá azt a pénzt, és vegyél egy másik autót.
2018. szept. 21. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

"vezérlést állítottam rajta"

Mit kellett azon állítani? Tippelgetni lehet, hogy beégett egy szelep vagy eltörött/letapadt egy gyűrű, esetleg a túlhajtástól átégett a dugattyú, de a pontos hibameghatározáshoz úgy is szét kell szedni.

2018. szept. 21. 11:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Kuplung, féktárcsák elkoptak, a motor eszi az olajat, talán nem is megy minden henger, hozzá piszkáltál a vezérléshez, mi baja lehet?

Itt kevés a látnok, nézesd meg egy szerelővel, de ne lepődj meg, ha esetleg azt mondja, hogy kukába való, húsz éves autón kuplungot, motort felújítani nem érdemes

2018. szept. 21. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 veterán vas ***** válasza:

A kék füst az égéstérbe jutott kenőanyagra utal. Ennek számtalan oka lehet, úgy mint szelepszár szimering elöregedése, hengerfej tömítés átégése , vagy éppen a dugattyúgyűrűk kopása. 20 éves autónál ezek már bármikor jelentkezhetnek, főleg ha a tulaj úgy nyomja neki, mintha valami vérbeli 3 literes olasz sportkocsiban ülne nem pedig egy öreg ezerkettesben..


A kérdésedben olvasható "szerepet cserélni" szófordulatodat nem értem, a "vezérlést állítottam" megjegyzésedet pedig nem kívánom kommentálni. :(

2018. szept. 21. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Mármint ezekkel a hibákkal valaki bele nyúlt a motorban, nem tudom mit csinált vele, és ez után én olajat olajszűrőt cseréltem, és beállítottam újra a vezérlést, de szerintem is valami tömítés lehet vagy a szelepeknél valami, szét szedem a hétvégén és megnézem!
2018. szept. 22. 14:42
 7/7 A kérdező kommentje:
Csak kíváncsi voltam kinek mi a meglátása!
2018. szept. 22. 14:44

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!