Nulla motoros tapasztalattal ne gondolkozzak nagyobb motorokban?
Nincs semmilyen motoros tapasztalatom (persze, mentem már néhányszor ilyen Simsonnal, robogókkal, de az nem számít tapasztalatnak) és elgondolkodtam egy CBR600-as Hondán.
Szeretem a sebességet mint mindenki aki ilyen motort vesz, de ez nem azt jelenti, hogy 250 felett állandóan.
Viszont tudom, hogy a motorozás, főleg nagy géppel kezdőként marhára nem játék. Meghalni nem szeretnék, így inkább megkérdezem a tapasztalt motorosokat.
Autóban van már rutinom, azzal nincs probléma, de ez más.
Ha mindenki inkább lebeszél róla akkor cross motort szeretnék. Azzal csak nem olyan könnyű meghalni éppen.
Miert lenne nehezebb ? 120al megy mindegyik hidd el meg 80al csattanva is meg lehet halni.
Szoval ez igy netto butasag.
Ki hogy méri a motoros tapasztalatot, szerintem emberfüggő. Nálunk senki sem volt kimondottan nagy motoros, de Apám mindig hajtott valamit etz 250 hosszú évekig, utána 500-as nexus váltotta, innen meg már bűn visszafelé haladni így 1000-es fazert választott.
Nekem a kezdő motorom 125 lóerős 600-as, eddig ez a harmadik nyaram vele
Jogsi előtt hébe-hóba 4-5 km-t mentem robogóval úgy csináltam az A-t, mire meg lett a papír addigra már a motort is éreztem és gyakoroltam az utcában.
Akinek van annyi esze az már ráülve úgyis átértékeli a dolgokat, sok értelem belém sem szorult, mert engem is leakartak beszélni, egyrészt a motor ereje miatt, másrészt nem mindegy hogy 1,7milliót kell összeszedegetni az útról, vagy mondjuk 600 ezret.
Nálam a szimpátia erősebb volt, és nem foglalkoztam azzal hogy mennyire erős, az idővel kiderült, de elég a szám adatokra nézni hogy rájöjjön bárki, nem kell ahhoz húzni.
Amit vennél, most nézem hogy ez is 117-120 lóerő között van, 600RR
Ha meg van a jogsid, akkor döntsd el, a legegyszerűbb az lenne ha magad éreznéd hogy milyen, és utána dönteni.
Fejben dől el ez is. Én Simsonról ültem át 750-es GPZ-re, és soha nem volt semmi gond. Annyi, hogy kicsit gyakorolni kell valami kiesettebb részen, és ne a belvárosba, vagy az autópályára vezessen az 1. utad.
Ja, és tisztelni kell a motort! Ha vagánykodsz, akkor földhöz fog vágni. Fejre, hanyatt, oldalra, vagy ebben a sorrendben.:)
Köszönöm mindenkinek a hasznos válaszokat, mentek a zöld kezek!
Természetesen nem vagánykodni szeretnék, de a 160-180-as tempó azért könnyen benne van egy ilyen motornál mikor jók a körülmények.
5-ös válaszoló külön köszönet a részletes típus ismertetésért, megnézem őket, hátha megtetszik valamelyik közülük.
Tisztelni a sebességet pedig menni fog, nem vagyok már kölyök, úgy kocsival, úgy biciklivel sem feszegetem a határokat . Viszont mikor minden klappol szeretem kicsit túllépni a 100km/h-t, de ennyi rizikót vállalok.
Különösebben nem is vagyok annyira a sebességért, de egy gyors motornak akarva-akaratlanul is odahúzza az ember.
Nagyon tetszenék még a café racer motorok csak ugye azok nem a legolcsóbb modellek. De a retro motorok is nagyon vonzanak, azokkal talán nem száguldoznék annyira (nem is olyan extrém harapósak mint a CBR) viszont elég drágák, ami azt illeti. Ilyen veterán kedvencem a Csepel 250-es,Puch S4 (az ugye nem igazán kapható modell) szintén Puch 250-es meg úgy általában ezeket a kinézetű motorokat mint a Norton Dominator 88.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!