Motorkerékpár sportdob E jelzés?
Motorkerékpárra szeretnék sportkipufogódobot tenni, mindenképpen ragaszkodnék hozzá, hogy közúti ellenőrzésen, és műszakin se köthessenek belém. A dobot használtan venném. Nézegettem képeket különféle E jeles kipufogókról, de mindegyiken máshogyan nézett ki ez a bizonyos E jelzés, meg volt mellette még egy csomó sorszám, amiről nem igazán tudom eldönteni, hogy gyártási sorozatszám, vagy valami hatósági jelzés... Az E jelen kívül szükséges valamilyen papír is a dobról (műbizonylat)? Én annyit tudok, hogy egy bekarikázott E betűnek kell lennie rajta mindenképpen, és az E betű után jön még egy szám. Ez a szám mit jelöl (milyen számnak kell lennie, hogy utcán mehessek vele)? Meg ezen kívül a karikán kívül a többi jelzés mire utal? Forgalmiba be kell iratni a kiput?
Ha esetleg E jeles dobod van a motorodon, tudnál linkelni róla képet (a jelzésről)?
Ha hivatalos gyártótól származó dobról van szó (Akrapovic, LeoVince, Yoshimura, SC Project és társai) akkor nincs különösebb tenni való vele, mert ezek megfelelnek az előírásoknak, viszont mivel drága mulatság százezres tétel egy teljes rendszer csere, ezért a sóherebb réteg még nagy motorokra is gagyi kínai másolatokat rak fel, amikben viszont nincs E betű, a decibel mérési értékek is nagyobbak, amiért már szólhatnak egy ellenőrzéskor, és akkor kérik róla a papírt stb.
Nekem sose volt problémám eredeti végekkel, vagy teljes rendszerrel, rendőri ellenőrzések alatt is csak a gumi kopásra voltak ráállva. Ha DB killer nélkül sem éri el a decibel határértéket akkor sosem fognak piszkálni.
A dob amit most használok egy kockában szereplő e1 jelzés van és utána 6 számjegyű kód, aminél az utolsó szám ovális körben foglal helyet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!