3-4 éves alig 100e km-ert futott Jeep Grand cherokee mért
kerül az eredeti árának 45-55%-ába? Lehet velem van a
baj de keveslem az árát ahhoz képest mint amennyit
futott. Mi a gond vele?
Figyelt kérdés
Mert minden más e körüli évjárat 2x vagy akár többszörösét lefutja ilyen árveszteséggel. Vagy egyszerűen szar és mindenki szabadulna tölle?
Nem értek nagyon a kocsikhoz, de 100.000 km egy 3-4 éves autónál nekem baromi soknak tűnik. Én úgy tudom kb évi 10.000 km az ami kb a normálisnak számít. Nekem a 14 éves kocsimban van 164.000 km, azaz nagyjából kijön a 10.000 km/év. A kérdésben szereplő kocsiban, kb 8-10 éves korában kéne ennyi km-nek lenni, és nem most. Magyarul szerintem széthajtott, azért ilyen olcsó.
2018. szept. 7. 00:58
Hasznos számodra ez a válasz?
2/11 anonim válasza:
A prémium és luxusautók mind hasonlóan gyorsan vesztik az árukat, nincs ebben semmi különös.
Na meg nem is feltétlen a km-t kell nézni hanem az eltelt időt.
2018. szept. 7. 01:22
Hasznos számodra ez a válasz?
3/11 anonim válasza:
Evi 10e kmre csak a nem normalisak vesznek autot.
Evi 1 nyaralas 3000km, 2*videki rokon 1000km.
4000 elment, 340 nap maradt
Napi 2*8km !!! Marad munkaba menni bevasarolni gyereket suliba vinni majd hazahozni.
Hat errr a tavra nem igazan vesznek autot barmely meglepo.
2018. szept. 7. 06:46
Hasznos számodra ez a válasz?
4/11 anonim válasza:
Első, ez a 10.000 km/év még 30 évvel ezelőttről maradt a fejekben...
Egyébként nyilván ritka típus, presztízse sincs nálunk a német hármas mellett. A ritkasága miatt drágább alkatrész, kevés szakértő szerelő stb stb.
2018. szept. 7. 07:14
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 anonim válasza:
Ez teljesen normális értékvesztés, alsóbb kategóriában is jellemző a 35-40%.
én évi 15000 körül megyek, de ebbe nincs benne a nyaralás, azt egyéb járművel oldjuk meg.
2018. szept. 7. 08:28
Hasznos számodra ez a válasz?
6/11 anonim válasza:
15.000 inkább az átlag évi futásteljesítmény, de magamból kiindulva én mindig 25.000-el szoktam számolni
2018. szept. 7. 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?
7/11 anonim válasza:
#1 Ezeknek a nagy értékű autók java része céges autó, ahol azért 4év alatt a 200-250e km simán belecsúszik egy ilyenbe.
2018. szept. 7. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?
8/11 anonim válasza:
A Jeep, mint ahogy az összes Chrysler termék itthon igazából lesajnált termék, sajnos nem is minden alap nélkül. A Chrysler csődbe ment volna már a válság előtt mert nagyon sokat bénáztak a különféle modelljeikkel. A (Grand) Csirke már régen elvesztette Európában a presztízsét mióta a SUV-ok tekintetében megerősödtek a nagy európai gyártók (X5, ML, Q7 stb.) Használtan nem kellenek senkinek olyan áron amiért említett európaiakat is lehet kapni (ja mert újonnan nincs lényeges árkülönbség). No meg jöttek ismét a svédek a jók kis autófingató szarvaskerülős tesztjükkel, ahol a Csirke a többihez képest nem szerepelt jól. És kész ennyi elég is a piacnak hogy leprásként kezelje. Az már csak hab a tortán, hogy a Fiat megvette a Chryslert (nem mellényzsebből persze), mert az is csak kínlódik a modelljeivel, a jó öreg új 500-ason kívül nem keresnek pénzt semelyik másik modelljükkel. Persze szerencsére a Fiat több lábon áll, nem csak személyautókban utazik, de ha így megy tovább akkor komolyan el kell hogy gondolkodjanak eme beteg láb amputációján.
2018. szept. 7. 09:34
Hasznos számodra ez a válasz?
9/11 anonim válasza:
1: Aki ilyen kaliberű autót vesz az WC-re is autóval jár.
2018. szept. 7. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
10/11 anonim válasza:
1-es, trollkodsz?
Egyébként egyáltalán nem sok ez az 50% körüli veszteség, a német autók is ennyit veszítenek, sőt, a nagyon drágák még többet is.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!