Ha a kasztni 120 km/h-nál elkezd rezonálni (eddig nem tette), akkor ez a motortartó gumibak hibája lehet? Eddig halk volt. Pár 1000 km óta nagyon rezonál tőle a kasztni és a műanyag alkatrészek. Jó hangos lett.
Az a megtévesztő, hogy a menesztő is forog állandóan, tehát elsőre kizárná az ember.
Viszont amikor nyomod neki, akkor befeszül(het).
De jártam már így a diffivel is. A kardán bemeneti csapágyánál a roppantógyűrű, valami pontatlanul megmunkált kisipari förmedvény volt. Kézi mozgatásra nem lehetett észrevenni, de menet közben egy bizonyos fordulatnál remegett.
Na mire megtaláltuk ....... :/
Mindenkinek:
Végül két probléma volt a háttérben: 1. az első hardy tárcsa szét volt szállva. 2. a középső kipufogó tartó gumi le volt szakadva.
Köszönöm mindenkinek a sok hasznos ötletet!
Valóban ki szokták egyensúlyozni a kardánokat egy-egy komolyabb felújításkor, de ha tényleg a hardy tárcsája volt szétszakadva és még így is csak 120-nál kezdett rezonálni, szerintem semmi értelme.
Egyébként sokan foglalkoznak vele, érdemes lehet egy-két helyről ajánlatot kérni, hogy mégis mennyibe kerül közvetlen, mert én 80ezret azért sokallok rá, akár egy új tengely ára is lehetne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!