Miért nem megy 3500 fölé a dízelmotorom?
Kizártnak tartom, hogy az elkektronika letiltsa ilyen korán.-dízelhez képest is korán-. Azon gondolkodtam, hogy lehet hogy a vezérlést elrakták pár foggal a lendkerék helyes pozíciójához képest, amitől nem forog ki teljesen a motor. Szerinted?
90 lóerős. Többet kellene mennie.
Igen, 2000-ig gyártották az 1Z-t.
Nálam mikor az elektronika vészüzemmódba állt, 3000-nél vége volt, hiába nyomtam, a mutató itt megállt, mint a cövek. Pedig az is dízel volt.
Akkor próbáld ki 4.-ben! Ha úgy megy 3500 fölé, akkor nem ez van, hanem mechanikailag nem tud fölé menni.
(Amúgy ha meleg motornál üresben pár másodercre adsz neki egy nagyobb gázfröccsöt, semmi baja nem lesz. Műszaki vizsgán álló helyzetben, üresben padlózzák tiltásig.)
Mitől állt vészüzemmódba?
Üresben nem túráztatom, negyedikben max megküldöm bár ez nem az én vérmérsékletem.
Akármitől is vészüzembe állhat.
De akkor kéne lennie hibakódnak.
Amúgy mekkora sebességen éri el ezt a 3500 rpm-et?
??? Kiolvasod és van vagy, vagy nincs.
"Mitől állt vészüzemmódba?"
Bármelyik jeladó tűrésen kívüli jelétől. Ezer oka lehet. Nálam speciel a fojtószelep mechanikája szorult meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!