Honda Accord vélemény?
15-16 ora autozas benne egyhuzamban az meg nem veszes, ergo nem tudom milyen nem komfortossagrol beszelsz.
Kezi valtoval vedd, illetve ha nem varosozol akkor a 2.4 nem fog tobbet enni de erzesre jobb.
Bár majdnem 2 éves a kérdés, de szeretném megosztani én is a véleményemet. 4 éve van tulajdonomban egy 2004-es automata sedan Accord. 4 év és 80 ezer km után azt kell mondanom, ez egy sz.r autó!
A váltóval (még) nincs gond, de folyamatosan elromlik valami rajta, rendszerint egyszerre több dolog is. Jelenleg havi 200 ezer forintba kerül az autó fenntartása.
Csak az alkatrészek árai prémiumok, az autó egyáltalán nem az, 0 presztízs.
Szóval ha neked nem drága évente 2.4 millió forintot egy 15+ éves, nem prémium autóra költeni, akkor vágj bele.
#5: 8 kerékcsapágy (volt, hogy a már kicserélt is tönkrement), katalizátor, szervocső, szervoszivattyú, üzemanyag szivattyú, 2 lambdaszonda, első-hátsó féktárcsák, féknyereg, kézifék, ékszíjtárcsa, lámpamosó motor, generátor, akkumulátor, vezető oldali ablakemelő.
Hirtelen ezek jutottak eszembe.
hát durva, mondjuk a szervószivattyú az azért ment tönkre mert a cső tönkrement és a traktor szerelő aki a csövet csinálta meg ötezerért kiszedte a gyári szűkítőt.. ismert hiba barkácsországban :)
a fékek normális hogy kopnak, ez már csak ilyen, nálam is volt hogy elkopott..
akksit is cseréltem, mondjuk nekem 15 éves accord nem volt hamarabb tönkrement az akksi.
kerékcsapágy is tönkremhet a rossz utak, de 80e km alatt ki van zárva, 2 accordom is volt, mondjuk úgy hogy 2005től tavalyig, és 1 db hátsó kerékcsapágy csere volt, ha gyári, akkor sokat bír de az utak megviselik.
a többire nem tudok mit mondani, azt csodálom hogy a központi zárad nem ment tönkre, mert az normális hiba, illetve a gázpedál lesz majd még beteg :)
mondjuk amit leírtál 400e ft körül javítható, gyári cuccokkal, hogy hogy tudtál évi 2.4 milliót azaz 9.6 milliót 4 év alatt belepörgetni azt nem értem, de te tudod :)
Ja van 50ért eladó első féktárcsa szettem. gyári, gyári dobozban a dobozon még rajta a gyári originálás nem volt kibontva :D
Gondoltam, hogy azért kérdezel rá, mert le akarsz oltani.
Nyilván barkácsországban cseréltettem a szervocsövet. Bezzeg egy profi szervizben kicserélték volna az összes felsorolt alkatrészt 400 ezerért úgy, hogy csak egy gyári katalizátor ára 300 ezer.
Fékek normális, hogy kopnak: azért írtam le elsősorban a kérdezőnek, mert ilyen korban erre is számítani kell, akárcsak a kerékcsapágy elromlására. A kopó alkatrészek sincsenek ingyen.
Ahogy korábbi hozzászólásomban írtam: JELENLEG tartok havi 200 ezernél. Tehát az elején még nem volt ilyen mértékű ráfordításom.
Hogy hogyan tudtam/tudok ennyit rákölteni? Retardált vagyok, és traktor szerelőhöz viszem barkácsországba...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!